SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Sanatorium miłości” nadal hitem TVP1. Reality-show ogląda 3,13 mln widzów

Trzeci sezon „Sanatorium miłości” ogląda średnio 3,13 mln widzów, o 130 tys. osób mniej niż drugi sezon programu emitowany rok temu. Produkcja nadal daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Sanatorium miłości 3” nadawane jest na antenie Jedynki w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 3 stycznia 2021 roku. Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność produkcji (do 17 stycznia) wyniosła 3,13 mln widzów. Przełożyło się to na 21,10 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas największą widownię, wynoszącą 3,23 mln oglądających, program zgromadził 10 stycznia.

Względem drugiego sezonu, emitowanego rok temu w tym samym paśmie, „Sanatorium miłości” straciło 130 tys. widzów. Wówczas produkcja po trzech odcinkach gromadziła 3,26 mln widzów. Przełożyło się to na odpowiednio 21,70 proc., 14,22 proc. oraz 15,59 proc. udziału.

TVP1 liderem

TVP1 w paśmie emisji audycji zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym paśmie jest Polsat, który pokazuje wówczas gł. audycje kabaretowe, a udział tej stacji kształtuje się na poziomie 10,81 proc.

Trzecie miejsce zajmuje TVN (filmy fabularne; 4,22 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (pasmo filmowe; 2,53 proc).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 jest liderem.

Autorski projekt Telewizji Polskiej

„Sanatorium miłości” to autorski projekt Telewizji Polskiej, w którym biorą udział osoby w wieku 60 i więcej lat. Formuła reality-show polega na tym, że uczestnicy przez okres kilku tygodni mieszkają w uzdrowisku w Polanicy-Zdrój, gdzie poznają się i przeżywają przygody związane ze sferą uczuć.

Publiczny nadawca podkreśla, że „Sanatorium miłości” przełamuje stereotyp myślenia o osobach na emeryturze. Program ma przybliżyć problem dyskryminowania osób starszych i pokazać jesień życia w barwny i ciepły sposób, bez względu na wiek.

Autorami „Sanatorium miłości” są Iwona Karpiuk i Piotr Poraj-Poleski, który w trzecim sezonie pełni również funkcję scenarzysty.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Dołącz do dyskusji: „Sanatorium miłości” nadal hitem TVP1. Reality-show ogląda 3,13 mln widzów

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karolina
Najsilniejsza pozycja z okresu prezesury Kurskiego. Jedna z nielicznych, która może utrzymać wysokie wyniki przez wiele sezonów.
0 0
odpowiedź
User
oks
Każdy program z normalnymi ludźmi i bez pajacowania ma wysoką widownię. Telewizje mogłyby to wreszcie zauważyć i przestać serwować coraz to nowe programy z pseudocelebrytami albo reżyserowane, sztuczne reality show typu Big Brother czy Love Island.
0 0
odpowiedź
User
seba
dziwne, że powtórek o 22:40 od razu na TVP3 nie puszczają, kanał bił by rekordy oglądalności
0 0
odpowiedź