SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sempre PR wypromuje książkę „Charlie” ("The Perks Of Being A Wallflower")

Agencja Sempre PR zajmie się promocją książki „Charlie” (tytuł oryginalny: "The Perks Of Being A Wallflower") Stephena Chbosky’ego.

Agencja odpowia za opracowanie i wdrożenie strategii PR w internecie.

Umowa została podpisana na trzy miesiące. Klient sam zgłosił się do agencji.  

Młodzieżowa powieść, która była bestsellerem w Stanach Zjednoczonych, ukaże się na polskim rynku w styczniu przyszłego roku nakładem Wydawnictwa REMI.

Dołącz do dyskusji: Sempre PR wypromuje książkę „Charlie” ("The Perks Of Being A Wallflower")

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://housingfirst-ny.org/makeupalley-mac-populared-at-a-wholesale-price-laqst-422/
mac cosmetics coupon codes Online Store BI9ZQ 998 new apple mac book pro-5KOk0ILwJF Atrak Bar Khorasan wholesale mac lipstick bombshell-y1YBPZN0x3 Intensive Treatment for Aphasia in Western Canada wholesale mac faux lipstick-vKOFdbJlNF - Ventura County FC wholesale mac lip stain-qDrD1iC0eT - Designer interactive platform - communication design to share their happiness Designer interactive platform 鈥?communication design to share their happiness harga eyeliner gel mac-jSlvLFhBLi StudioGC Architecture and BIM
[url=http://housingfirst-ny.org/makeupalley-mac-populared-at-a-wholesale-price-laqst-422/][/url]
0 0
odpowiedź