SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serce i Rozum reklamują Neostradę i FunPack HD w Orange z FunTabem 7.0 (wideo)

Rusza kolejna kampania Orange Polska z Sercem i Rozumem w stylistyce filmu szpiegowskiego. Akcję - promującą Neostradę i FunPack HD z tabletem FunTab 7.0 - przygotowały firmy Publicis, Film IT, Human Ark i MEC.

W nowej kampanii Orange Serce  i Rozum jako agenci z patentem na zabawianie są wysyłani na misję do Nudnegostanu. Taki żartobliwy przekaz ma informować, że w ramach rozpoczętej właśnie promocji każdy, kto wykupi Neostradę lub FunPack HD, dostanie dodatkowo tablet FunTab 7.0 za złotówkę.

To kolejna kampania Orange z Sercem i Rozumem nawiązująca do konwencji filmów szpiegowskich - w akcji prowadzonej od początku października bohaterowie promują Orange Open (przeczytaj więcej i obejrzyj ten spot). 



Działania reklamowe Neostrady i FunPacku HD będą prowadzone w telewizji (kanały z oferty TVP, Polsatu, TVN i Atmediów), kinach (sieci Multikino i Cinema City), radiu (Radio Złote Przeboje, Tok FM, Jedynka, Trójka, Radio ZET, stacje z pakietu RMF z Klasą) oraz prasie („Polska”, „Polityka”, „Flesz”).

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Spot wyreżyserowali Kamil Polak i Wojciech Wawszczyk, a jego produkcją zajęły się firmy Film IT i Human Ark.

Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum reklamują Neostradę i FunPack HD w Orange z FunTabem 7.0 (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
agencja
niestety coraz mniej polotu mają te reklamy :( a szkoda, bo stary spot FunPack HD ("mam piloto, mam laptopo") był naprawdę niezły i zapadał w pamięć. O tej pewnie szybko zapomnimy.
0 0
odpowiedź
User
tomaszewska
jedna z najlepszych reklam ;-))) ogólnie na tle reklam w Polsce.
0 0
odpowiedź
User
rybakowska
jezu, tylko nie ta kampania znów.
0 0
odpowiedź