SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwisy społecznościowe i komórki obniżają skuteczność poczty e-mail

Korzystanie z serwisów społecznościowych, wiadomości tekstowych i telefonów komórkowych obniża skuteczność e-mailowego marketingu. Szczególnie jest to widoczne w przypadku konsumentów twierdzących, że wiadomości promocyjne mają wpływ na dokonywane przez nich zakupy.

Z najnowszego raportu firmy JupiterResearch wynika, że ponad 1/5 (22 procent) użytkowników poczty e-mail twierdzi, iż zamiast niej korzysta z serwisów społecznościowych - informuje serwis Marketing Charts.

Jeszcze większa część użytkowników poczty e-mail przyznała, że zamiast niej korzysta z komunikatorów internetowych, wiadomości tekstowych oraz telefonów komórkowych.

W ubiegłym roku 51 procent respondentów korzystających z poczty elektronicznej twierdziło, że wiadomości e-mailowe miały wpływ przynajmniej na jeden dokonany przez nich zakup przez internet, a 47 procent twierdziło to samo odnośnie zakupu dokonanego drogą tradycyjną. Tymczasem teraz oba te wskaźniki spadły odpowiednio do 44 i 41 procent.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Serwisy społecznościowe i komórki obniżają skuteczność poczty e-mail

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl