SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Show” cały czas przed “Party”, “Viva!” o 90 proc. do góry

Liderem sprzedaży w segmencie dwutygodników people w styczniu br. został magazyn “Show”, który wyprzedził “Party”, tracące jako jedyne w zestawieniu. ”Viva!” niemal podwoiła sprzedaż, a “Flesz” zanotował najniższy wynik od czasu ukazania się.

Średnia sprzedaż ogółem magazynu “Show” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. wyniosła 438 281 egz. i była wyższa o 13,3 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten cały czas ma promocyjną cenę 1,50 zł, podczas gdy rok wcześniej kosztował 1,99 zł.

Z pozycji pierwszej na drugą spadł konkurencyjny magazyn “Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska). Jego sprzedaż zmalała o 7,4 proc. (to jedyny spadek w rankingu) i wyniosła 433 124 egz. Pierwszy styczniowy numer “Party” kosztował jeszcze 2,20 zł, drugi już - 1,50 zł. Rok wcześniej cena pisma wynosiła 1,99 zł.
 
Na podium znalazł się też drugi tytuł Edipresse - wprowadzony na rynek w październiku ub.r. - “Flesz. Gwiazdy & Styl”. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 332 708 egz. Magazyn ten w styczniu miał dwa wydania w cenie 1,50 zł i jedno w cenie 1,99 zł.

Na czwartym miejscu uplasowała się ”Viva!” (także Edipresse Polska), która w pierwszym miesiącu br. sprzedała się w liczbie 317 304 egz., czyli aż o 91 proc. wyższej niż rok wcześniej. To największy wzrost w zestawieniu. Magazyn ten miał w styczniu br. jeden numer w cenie promocyjnej 0,99 zł (normalna cena to 5,99 zł), a rok wcześniej żadnego.

Wirtualnemedia.pl styczeń
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Show 438 281 386 907
Party Życie Gwiazd 433 124 467 534
Flesz Gwiazdy & Styl 332 708 -
Viva 317 304 166 171
Gala 81 275 69 469


W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największy wzrost sprzedaży ogółem zanotowała “Viva!”.
Tytuł ten zyskał aż 36 proc., chociaż w grudniu też miał jedno wydanie za 0,99 zł. Natomiast najwięcej straciła “Gala” (G+J Polska) - jej sprzedaż spadła o 14 proc.

Styczniowy wynik “Flesza” był o 1,1 proc. niższy od grudniowego i najniższy od października ub.r., gdy tytuł trafił na rynek.

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP styczeń grudzień
Tytuł Sprzedaż ogółem
Show 438 281 424 020
Party Życie Gwiazd 433 124 386 003
Flesz Gwiazdy & Styl 332 708 336 398
Viva 317 304 233 376
Gala (dwutygodnik) 81 275 94 509

Dołącz do dyskusji: “Show” cały czas przed “Party”, “Viva!” o 90 proc. do góry

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek Jurek
Makieta jak spod reki pijanego zajaca, teksty na poziomie gimnazjalnej gazetki szkolnej a mimo tego SHOW wiedzie prym w tym segmencie... Jednak cena czyni cuda...
0 0
odpowiedź
User
analityk
Wygląda na to ze Flesz rzeczywiscie zostanie zamkniety. Przypomina trochę pismo Wprost Light, a więc magazyn który trochę coś chce, a nie może, bo nie wiadomo za bardzo do kogo jest adresowany. Ma zadęcie na czytelniczkę z segmentu pism luksusowych, lecz przez niski poziom edytorski i nasycenie sensacyjnymi tytułami, skutecznie je zniechęca. Czytelniczki pism people za to, nie są zainteresowane magazynem, który ma tak słabe newsy. Podrkęcone zwinnie tytuliki im nie wystarczą, chcą informacji, a tych we Fleszu brak. To jest Flesz czy Flash w ogól, bo w gazecie bywa różnie zaznaczone?
0 0
odpowiedź
User
insider
Brawo VIVA! Czapki z głów. Katarzyna Przybyszewska po raz kolejny udowadnia, że jest największą wartościę Edi. 90% do góry. ;-))
0 0
odpowiedź