SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sieć serwisów samochodowych Premio z ofensywą reklamową

W ramach kampanii Premio na terenie całego kraju przy zakupie opon zimowych jednej z marek: Goodyear, Dunlop lub Fulda do 30 listopada br. można wziąć udział w loterii SMS-owej, w której główną nagrodą jest samochód Volkswagen Passat.

Dodatkowo przez cały okres trwania promocji, codziennie wśród uczestników losowany jest jeden z 61 zestawów nawigacji samochodowej.

Promocja konkursu jest oparta na reklamach radiowych i prasowych, w dużej części spersonalizowanych w zależności od regionu oraz konkretnej lokalizacji danego serwisu Premio.

Reklamy prasowe publikowane są od 1 października w regionalnych wydaniach "Gazety Wyborczej", w lokalnych tytułach Mediów Regionalnych oraz Polskapresse, a także w ogólnopolskiej prasie motoryzacyjnej: "Auto Świat" oraz "Auto Świat Poradnik". Kampanię prasową uzupełniają reklamy radiowe, które będą emitowane od 13 października w Radiu Zet oraz rozgłośniach lokalnych sieci Eska i RMF Maxxx. W mediach regionalnych podawana będą nazwy i adresy lokalnych serwisów Premio. Ponadto na budynkach serwisów Premio są umieszczone billboardy z informacją o promocji opon zimowych.

Dla klientów serwisów przygotowano gazetki promocyjne, które oprócz promocji oferty i komunikacji konkursu zawierają także praktyczne porady na temat przygotowania samochodu do sezony zimowego i techniki jazdy po śniegu i lodzie. Informacja o kampanii jest dostępna na stronie www.loteriazimowa.pl.

Kampania potrwa do 30 listopada br. Kreację przygotowała agencja Polymus. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Sieć serwisów samochodowych Premio z ofensywą reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl