SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Smaksplozji” - CyberMarian i Aga Grzelak w kampanii gruszkowego smaku Mirindy (wideo)

Agencja Deloitte Digital przygotowała projekt zwieńczający kilkumiesięczną akcję reklamową napoju Mirinda (PepsiCo), która miała na celu zachęcić konsumentów do wybrania jednego z jego dwóch nowych smaków. W minutowym spocie promującym nowy smak wystąpili CyberMarian i Aga Grzelak.

Konsumenci wybrali smak gruszki i to właśnie on został wprowadzony od bieżącego miesiąca do stałej sprzedaży. Ukoronowaniem akcji jest stworzony przez agencję minutowy „gruszkowy” spot, który wykorzystywany będzie w działaniach internetowych, a także eventy przygotowane w Gdańsku i w Poznaniu.

Prowadzona od maja komunikacja (przygotowana przez Deloitte Digital) wspierała wprowadzenie dwóch nowych smaków Mirindy. Działania marketingowe oparte zostały na głosowaniu konsumentów na jeden z dwóch smaków - brzoskwiniowy oraz gruszkowy. Zgodnie z zapowiedzią smak, który zdobył więcej głosów, został od sierpnia wprowadzony do stałej sprzedaży.

Celem kampanii było zaktywizowanie osób z grupy docelowej marki (młodzież, 15-17 lat), a także przybliżenie im nowego pozycjonowania oraz odświeżonej identyfikacji wizualnej Mirindy.

Finał akcji obejmuje produkcję „gruszkowego” 85-sekundowego spotu oraz dwa finałowe eventy w Gdynii i Poznaniu . W filmie przygotowanym przez Deloitte Digital występują youtuberzy: CyberMarian i Aga Grzelak, których będzie można spotkać również na eventach.

Pomysł kreatywny spotu wykorzystuje koncepcję maszyny Goldberga, która w tym przypadku oparta jest o motywy gruszkowe i nosi nazwę Maszyny Smaksplozji.

Podczas eventów w Gdyni i Poznaniu fani będą oddawać skoki na trampolinie (trampolina będzie swego rodzaju ogromnym „przyciskiem smaksplozji”), a podczas skoków będą generowane gify, które następnie będzie można oglądać na specjalnie przygotowanej stronie skoksmaksplozji.pl.

Agencja Deloitte Digital była odpowiedzialna za przygotowanie m.in. kampanii  internetowej  promującej całą akcję, nowej strony mirinda.pl i uruchomienie na niej systemu do głosowania, dodatkowo - już po wyborze wygranego smaku - Deloitte Digital zorganizowała konkurs, w którym fani pokazywali jak celebrują wygrany smak, a nagrodą była kamera GoPro.

Biorący udział w akcji youtuberzy - CyberMarian i Aga Grzelak - tworzyli swoje filmy, w których wspólnie przeprowadzili testy na nowych smakach Mirindy. Zachęcali w nich do zagłosowania na ulubiony smak na stronie mirinda.pl. W ramach kampanii prowadzone były działania w social media, m.in. na profilu marki Mirinda na Facebooku, jak również na Instagramie i Snapchacie. Aktywacja obejmowała także kampanię telewizyjną i kinową, przygotowaną przez agencję BBDO Warszawa, a uzupełniały ją działania w punktach sprzedaży.

Koncepcję filmu przygotowała agencja Deloitte Digital, wyprodukowany został przez Papaya Films i wyreżyserowany przez Marcina Dubińca. Za organizację eventów odpowiada Ewesa.

Deloitte Digital wygrała przetarg PepsiCo w marcu br., dotyczył on kompleksowej obsługi działań digitalowych dla marek z portfolio PepsiCo, w tym właśnie dla Mirindy. W ramach tej współpracy agencja zajmuje się m.in. opracowaniem strategii i działaniami we wszystkich kanałach internetowych marki, w tym social media.

Dołącz do dyskusji: „Smaksplozji” - CyberMarian i Aga Grzelak w kampanii gruszkowego smaku Mirindy (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl