SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spicy Mobile wraz z Nielsenem będą mierzyć widownię mobilnych kampanii reklamowych

Spicy Mobile, agencja komunikacji mobilnej oraz twórca technologii Mobigate nawiązała współpracę z Nielsen w zakresie pomiaru widowni mobilnych kampanii reklamowych. Partnerstwo ma być połączeniem możliwości technologicznych i badawczych w kanale mobile.

 

Spicy Mobile realizuje pasywny pomiar użytkowników urządzeń mobilnych z systemem Android od stycznia 2015 r. Wyniki badania mają pozwalać lepiej planować działania reklamowe na stronach i w aplikacjach mobilnych.

Według zapowiedzi teraz, dzięki danym dostarczanym przez firmę Nielsen reklamodawcy oraz wydawcy zainteresowani monetyzacją przestrzeni reklamowej w kanale mobile mają otrzymać dodatkowo niezależny i precyzyjny pomiar efektów swoich kampanii.

Nielsen Digital Ad Ratings dostarcza statystyki dotyczące widowni kampanii online z podziałem na komputery, mobile oraz aplikacje, umożliwiające porównanie ich ze wskaźnikami telewizyjnymi pod względem zasięgu, częstotliwości oraz GRP. Dzięki nim reklamodawcy mogą sprawdzić czy kampania faktycznie trafia do zakładanych grup celowych, co z kolei przekłada się na maksymalizację ROI.

Narzędzie umożliwia także bieżącą optymalizację działań reklamowych realizowanych za pośrednictwem różnych wydawców i platform - dane dostarczane są bowiem dzień po dniu.

Określenie widowni kampanii odbywa się dzięki globalnej współpracy z serwisem Facebook. W komunikacie podkreślono, że Nielsen Digital Ad Rating nie przetwarza w żaden sposób danych osobowych, a jedynie dostarcza informacje na poziomie zagregowanym dotyczącym płci i wieku, niezbędne do przygotowania statystyk. Rozwiązanie to obecne jest na niemal 30 rynkach na świecie i posiada akredytację Amerykańskiego Media Rating Council.

 

Dołącz do dyskusji: Spicy Mobile wraz z Nielsenem będą mierzyć widownię mobilnych kampanii reklamowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl