SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w październiku

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w październiku br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w październiku 2019 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2018 roku zmniejszyła się o 17,84 proc. do 71 508 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 9,48 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 44 518 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w październiku br. wyniósł 29 785 egz. Zmniejszył się o 18,69 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu wszystkich tytułów.

Wiceliderem był „Automobilista” (Automobilista) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 6 530 egz., po wzroście o 1,62 proc. - jedynym w zestawieniu.

Trzecie miejsce zajął magazyn „Classic Auto” (Stratos Concept), którego sprzedaż ogółem zmalała o 11,33 proc. do 5 219 egz.

W październiku br. w porównaniu do września br. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zmniejszyła się o 2,99 proc., a wynik „Auto Świata” poszedł do góry o 6,63 proc. (najbardziej w zestawieniu wszystkich tytułów)

Wśród miesięczników jedyny wzrost, wynoszący 3,21 proc., miał tutaj „Automobilista”. Najwięcej straciło w tym ujęciu „Auto-Moto” - było to 25,07 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w październiku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl