SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem, pisma telewizyjne w czołówce (top 19)

W listopadzie 2018 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”, a w czołowej dziesiątce najwięcej pozycji zajęły pisma telewizyjne - top 19 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2018 roku wyniosła 271 536 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2017 roku była ona niższa o 11,23 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był dwutygodnik „TV14” (Wydawnictwo Bauer). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 5,81 proc. do poziomu 179 578 egz.

Podium zamyka „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 4,09 proc. do 153 726 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym. Po dwa miejsca przypadły tytułom poradnikowym  oraz dwutygodnikom people, a jedno - pismu o serialach oraz tytułowi z segmentu real life stores.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem, pisma telewizyjne w czołówce (top 19)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl