SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Startuje dwumiesięcznik 'Futu Design Guide'

Publishing and Design Group wprowadza na rynek "Futu Design Guide", dwumiesięcznik poświęcony praktycznym aspektom designu i nowoczesnemu stylowi życia. 112-stronnicowe czasopismo będzie dodawane do magazynów "Futu" i "Forbes" oraz trafi do salonów prasowych.

Wprowadzany przez Publishing and Design Group dwumiesięcznik "Futu Design Guide" to 112-stronnicowe czasopismo złożone z czterech działów: Moving (opisujący nowości motoryzacyjne, concept store'y, hotele, architekturę i tematy związane z podróżami),Wearing (prezentujący modę z własną historią, akcesoria, ludzi stojących za markami, strategie marek), Living (zawierający materiały o nowoczesnym wyposażeniu wnętrz, high-tech), Using (poświęcony świadomemu wymiarowi nowoczesnej konsumpcji, przeglądowi wyznaczających nowe standardy produktów z najwyższej półek).

FutuDesignGuide

Redaktorem naczelnym magazynu jest Sebastian Kustra, funkcję dyrektora kreatywnego i wydawcy objął Wojciech Ponikowski, natomiast layout i makietę zaprojektował Edgar Bąk, dyrektor artystyczny Publishing and Design Group. W czasopiśmie artykuły zamieszczają dziennikarze i specjaliści z branży, w tym korespondenci z zagranicy. - Pracę nad tytułem rozpoczęliśmy w połowie 2008 roku, kiedy podsumowaliśmy bardzo pozytywne przyjęcie dodatkowego grzbietu dołączanego do naszego ekskluzywnego magazynu "Futu" - opisuje Ponikowski. - Chcemy tworzyć profesjonalny, ekskluzywny i bezpretensjonalny przewodnik po świecie design i marek premium, prezentujący ludzi, którzy je tworzą i kulisy tego procesu przez pryzmat marektingu, projektowania i miejsc - dodaje.

Grupą czytelników "Futu Design Guide" mają być osoby w wieku 25-50 lat, dobrze zarabiające, świadomie konsumujące dobra premium, interesujące się designem, poszukujące inspiracji oraz mające większe niż przeciętne potrzeby estetyczne i kulturalne. Czasopismo będzie dystrybuowane - w docelowym nakładzie 12 tys. egzemplarzy - wśród odbiorców magazynu "Futu", dołączane do miesięcznika Forbes oraz sprzedawane w salonach prasowych, a także wybranych butikach i księgarniach na terenie całego kraju.

FutudesignGuide

Wraz z szerszym wejściem "Futu Design Guide" na rynek przewidywane są działania promocyjne i wizerunkowe, takie jak akcje konsumenckie, marketing partnerski oraz patronaty nad istotnymi wydarzeniami związanymi z designem, organizacją i promocją lifestyle'owych. Ponadto we wrześniu ma ruszyć serwis internetowy Futu.pl.

Dołącz do dyskusji: Startuje dwumiesięcznik 'Futu Design Guide'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl