SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dziewczyny "odkrywają swoją moc" w nowej akcji Rimmel

Ruszyła kampania wizerunkowa "Matte i mogę więcej" wspierająca launch matowych szminek w płynie Stay Matte. Akcję przygotowały Digital Kingdom, OnlyOnly i Zenith.

Jej koncepcja wyjaśniona została w spocie wizerunkowym z udziałem ambasadorek - trenerki fitness Kasi Wolskiej, Tycjany Acquasanty i Natalii Kusiak (Princess Rap) oraz piosenkarki Marty Gałuszewskiej. Rimmel za pośrednictwem aktywacji konsumenckiej wesprze fundację Mamy Głos - promującej prawa kobiet w Polsce.

Aktywacja polega na dodawaniu na swój profil na Instagramie zdjęć z "gestem mocy". Każde zdjęcie to złotówka przekazana przez Rimmel dla fundacji. We współpracy z organizacją zostaną także zorganizowane warsztaty "ciałopozytywności" dla młodych kobiet.

Akcja potrwa do 14 marca. Za strategię i kreację odpowiada agencja Digital Kingdom, produkcją spotu video zajął się dom produkcyjny OnlyOnly. Zakup mediów do kampanii koordynuje całościowo Zenith.

Dołącz do dyskusji: Dziewczyny "odkrywają swoją moc" w nowej akcji Rimmel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl