SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Strong na outdoorze

Pod hasłem "Strong. Tutaj warzą się doznania" rozpoczyna się outdoorowa kampania reklamowa tej marki. Akcję będącą uzupełnieniem spotów telewizyjnych przygotowała agencja Hand Made.

Rozpoczynająca się 1 lipca kampania outdoorowa Strong prowadzona będzie na billboardach w największych aglomeracjach kraju. Na jej potrzeby powstał layout, w którym wykorzystany został - nawiązujący do spotu telewizyjnego - symbol dzwonu oraz hasło: "Strong. Tutaj warzą się doznania". Oprócz nośników billboardowych reklamy pojawią się również na autobusach w wybranych miastach Polski.

strong

Kampania outdoorowa Strong stanowi wsparcie emitowanych od maja spotów telewizyjnych. Kreację obu akcji przygotowała agencja Hand Made, natomiast media na potrzeby działań w outdoorze zakupił Media Concept.

Dołącz do dyskusji: Strong na outdoorze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl