SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

Z początkiem października startuje kampania reklamowa serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl, promująca poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Za działania odpowiadają Scholz & Friends Warszawa, Brain, K2 Media i dział promocji online Pracuj.pl.

Kampania pod hasłem „Sprawdź, czy nie szukasz” wykorzystuje znany z poprzednich kampanii Pracuj.pl (Grupa Pracuj) humorystyczny motyw Szefa – wszystkowiedzącego, ekscentrycznego  pana w średnim wieku, który zaskakuje pracowników coraz to nowymi koncepcjami motywacyjnymi.

Spot został przygotowany w konwencji mini-skeczu i opowiada o nowym pomyśle Szefa. Charakterystycznie „troszczy się” on o pracowników, co w efekcie ma motywować do sięgnięcia po aplikację mobilną Pracuj.pl i wygodnego poszukiwania pracy w dowolnym miejscu i czasie.

- Przygotowując zeszłoroczną kampanię Pracuj.pl, szukaliśmy pomysłu, który będziemy mogli komunikować długofalowo – tak powstała idea „Szef i reszta”. Rozpoczynająca się kampania stanowi kolejny rozdział działań pod hasłem „Sprawdź, czy nie szukasz”. Wychodzimy z założenia, co potwierdzają także nasi użytkownicy, że warto być na bieżąco z ofertami pracy. „Zajrzyj, zobacz, czy nie czeka na ciebie jakaś fajna oferta” – to myśl przewodnia kampanii - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kociuba, brand coordinator Pracuj.pl

 

Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych do 12 listopada oraz w wersji online. Komunikacja kampanii będzie dodatkowo prowadzona w kanałach własnych Pracuj.pl na YouTube czy Facebooku.

Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada Scholz & Friends Warszawa, zaś autorem claimu „Sprawdź czy nie szukasz” agencja Brain. Spot wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za jego produkcją zajął się dom produkcyjny Prime Time. Zakup mediów w telewizji powierzono K2 Media, działania online prowadzi dział promocji online Pracuj.pl.

„Szef i reszta” byli bohaterami kwietniowej kampanii internetowej Pracuj.pl. Po raz pierwszy pojawili się w reklamach serwisu w październiku zeszłego roku.

Dołącz do dyskusji: „Szef i reszta” powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl