SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szef kuchni Knorr reklamuje sosy do warzyw na ciepło

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca do sprzedaży sosy marki Knorr (Unilever Polska) do warzyw na ciepło. Twarzą akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Lowe GGK, IQ Marketing, Kalicińscy.com i PHD - jest Piotr Murawski.

Piotr Murawski jako szef kuchni Knorr w kampanii sosów tej marki do warzyw na ciepło pokazuje, że te sosy są kompozycjami m.in. suszonych warzyw, ziół i przypraw, pozwalającymi przyrządzić smaczne warzywa na ciepło - jako dodatek do obiadu lub samodzielne danie. Produkt należy przyrządzać, w zależności od wariantu, z masłem lub śmietaną.

Sosy pojawiły się w sprzedaży w czterech wariantach smakowych: serowo-kremowym do brokułów i kalafiora, czosnkowo-serowym do szpinaku, ziołowo-maślanym do mieszanki warzyw oraz tradycyjnym do marchewki z groszkiem.

Akcja reklamowa obejmuje prasę (pisma branżowe), internet oraz punkty sprzedaży (materiały POS, ekspozycje dodatkowe, naklejki polecające na opakowaniach wybranych Fixów i sosów sałatkowych Knorr, samplingi), a od początku listopada będzie też prowadzona w internecie.

Reklamy telewizyjne do akcji przygotowała agencja Lowe GGK, key visual, reklamy prasowe i materiały POS - agencja IQ Marketing, a działania w internecie prowadzi agencja Kalicińscy.com. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.

Dołącz do dyskusji: Szef kuchni Knorr reklamuje sosy do warzyw na ciepło

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl