SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Taniec z gwiazdami: TVN zarobiła 40 mln złotych, jesienią następna edycja

Zakończoną w niedzielę VII edycję 'Tańca z gwiazdami' oglądało średnio 4,73 mln widzów. Mniejszą widownię miała tylko pierwsza odsłona show. Telewizja TVN zarobiła jednak z reklam 40 mln zł i zamierza kontynuować program jesienią.

Tym razem zwycięska Kryształowa Kula powędrowała do Magdaleny Walach i Cezarego Olszewskiego, którzy pokonali w finale Mariusza Pudzianowskiego i Magdalenę Soszyńską-Michno. W niedzielę 25 maja stację TVN między 20.00 a 22.05 śledziło średnio 5,17 mln widzów.

Średnia oglądalność całej, emitowanej od 2 marca w TVN, siódmej edycji "Tańca z gwiazdami" wyniosła natomiast 4,73 mln osób - wynika z danych telemetrycznych przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl przez AGB Nielsen Media Research. Udziały programu kształtowały się na poziomie 29,07 proc. w grupie wszystkich widzów i 28,88 proc. w grupie wiekowej 16-49 lat.

TZG TVN 4+ 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
25-05-2008 5170269 32,94% 33,17%
18-05-2008 4452341 27,71% 26,89%
11-05-2008 4181225 27,85% 26,29%
04-05-2008 4666341 29,04% 28,88%
27-04-2008 4481056 28,19% 29,27%
20-04-2008 4674258 27,85% 27,54%
13-04-2008 4478455 27,53% 28,04%
06-04-2008 4666217 27,89% 27,99%
30-03-2008 4891724 28,78% 28,83%
23-03-2008 4180084 26,90% 25,46%
16-03-2008 5002321 30,01% 28,97%
09-03-2008 5230103 31,23% 31,74%
02-03-2008 5241695 30,55% 31,12%
średnio 4733279 29,07% 28,88%


Program oglądały głównie kobiety oraz widzowie z wykształceniem podstawowym i średnim.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 34,61% 72

Kobiety 65,39% 126
Wiek 4 - 9 2,36% 38

10 - 15 4,44% 59

16 - 19 3,27% 53

20 - 24 4,11% 47

25 - 29 6,36% 75

30 - 34 9,56% 122

35 - 39 7,01% 104

40 - 44 7,10% 108

45 - 49 7,07% 91

50 - 54 11,24% 137

55 - 59 12,93% 180

60+ 24,54% 134
Wlk.miasta Wieś 23,54% 61

< 50 tys. 25,72% 108

50-100 tys. 11,72% 131

100-200 tys. 11,75% 147

> 200 tys. 27,28% 131
Zawód Top management 9,68% 117

Pracownicy szczebla średniego 17,80% 133

Pracownicy fizyczni i rolnicy 16,75% 85

Emeryci 37,35% 145

Inne 18,41% 56
Wykształcenie Podstawowe 41,73% 95

Średnie 35,46% 118

Wyższe 16,00% 134

Inne 6,80% 49


Na reklamach nadawanych wokół tej serii "Tańca z gwiazdami" TVN zarobiła w sumie ponad 40 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

TVN nie była jednak liderem niedzielnego pasma, przypadła jej druga lokata. Pierwsza pozycja w omawianym okresie (niedziele, między 2 marca a 25 maja między 20.00 a 21.50) ze średnią widownią 5,18 mln osób oraz udziałami w rynku na poziomie 31,82 proc. przypadła TVP1. Kanał emitował m.in. serial "Ranczo" oraz filmy fabularne. Trzecie miejsce z widownią na poziomie 2,64 mln i 16 proc. udziałem w rynku uzyskał Polsat (m.in. "Kryminalne zagadki Miami").

Programowi nie udało się pobić rekordów oglądalności poprzednich edycji. Pierwszą odsłonę oglądało średnio 3,4 mln widzów. Druga zgromadziła przed telewizorami średnio 5 mln widzów. Trzecia edycja miała 6,7 mln widzów, czwarta - 6,4 mln widzów, piąta - 4,9 mln widzów, a szósta - 5,3 mln widzów.

TVN nie zamierza jednak bynajmniej rezygnować z emisji formatu.- "Taniec z gwiazdami" ciągle jest niepokonany. Żaden z obecnych na rynku programów rozrywkowych nie był wstanie pobić naszych wyników- tłumaczy Wojciech Iwański, reżyser show. - Przygotowania do kolejnej odsłony programu już się rozpoczęły - potwierdza Joanna Górska, szefowa działu PR stacji.

Program oparty jest na pomyśle telewizji BBC (tytuł oryginalny "Strictly Come Dancing"). Był nadawany również m.in. w Stanach Zjednoczonych, Australii, Nowej Zelandii, Austrii, Finlandii, a nawet w Indiach. W Polsce jest obecny od 2005 roku.

Dołącz do dyskusji: Taniec z gwiazdami: TVN zarobiła 40 mln złotych, jesienią następna edycja

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl