SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Świat” liderem, „TV14” z największym spadkiem

W kwietniu 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2013 roku wyniosła 383 016 egz. Była ona o 8,33 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 218 519 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 9,50 proc.

Trzecie lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w kwietniu 2013 roku na poziomie 66 774 egz., po spadku o 7,35 proc.

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

383 016

417 806

TV14

218 519

241 465

Ekran TV

66 774

72 074


W porównaniu kwietnia br. do marca br. również wszystkie dwutygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Świat” - było to 8,14 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

kwiecień

marzec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

383 016

416 964

TV14

218 519

232 627

Ekran TV

66 774

71 523

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem, „TV14” z największym spadkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl