SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” liderem tygodników telewizyjnych, ale traci czytelników

W październiku 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2014 roku uplasowała się na poziomie 812 841 egz., co oznacza spadek względem października 2013 roku o 8,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,67 proc. i ustabilizowała się na poziomie 347 874 egz.

Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 186 354 egz., po wzroście o 18,23 proc. - jedynym w zestawieniu.

Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 21,64 proc. i wyniosła 23 700 egz.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 064 877

814 841

812 841

1 199 972

888 070

886 295

To & Owo

524 974

347 874

347 874

579 950

376 753

376 753

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

278 704

186 354

186 354

244 940

157 620

157 620

Program TV

198 965

122 439

100 279

210 210

130 449

105 380

Teleprogramy

55 870

23 700

23 700

63 280

30 243

30 243


W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku wszystkie tygodniki telewizyjne odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 7,78 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 064 877

814 841

812 841

1 135 948

827 236

824 576

To & Owo

524 974

347 874

347 874

544 993

349 655

349 655

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

278 704

186 354

186 354

281 965

188 902

188 902

Program TV

198 965

122 439

100 279

201 082

124 935

102 949

Teleprogramy

55 870

23 700

23 700

56 530

25 700

25 700


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” liderem tygodników telewizyjnych, ale traci czytelników

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
wyniki tele tygodnia pozwolą długo temu pismu być na czele :) no i dobrze, bo to najlepsze pismo tv :)
0 0
odpowiedź