SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Teleturniej 'Strzał w 10!' przegrał z 'Milionerami'

Nadawany w Polscie "Strzał w 10!" oglądało wiosną tego roku średnio tylko 1,11 mln widzów, zapewniając stacji cennikowe wpływy z reklam w wysokości 1,3 mln zł. "Strzał w 10!" okazał się o wiele mniej popularny od "Milionerów", których w TVN oglądało w tym samym czasie średnio 2,04 mln widzów (stacja emitowała wtedy także filmy fabularne).

Nadawany w sobotnie popołudnia w Polsacie "Strzał w 10!" od premiery pod koniec marca oglądało średnio 1,11 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Teleturniej zapewnił stacji udziały w rynku w wysokości 13 proc., natomiast w komercyjnej grupie wiekowej 16-49 - 15,6 proc.


Wszyscy 16-49
Data AMR SHR % SHR %
29-03-2008 1 922 116 16,82% 20,51%
05-04-2008 1 113 299 10,63% 12,72%
12-04-2008 1 836 361 17,15% 19,21%
19-04-2008 1 613 303 15,08% 18,24%
26-04-2008 803 049 11,38% 16,10%
03-05-2008 1 152 929 11,96% 13,59%
10-05-2008 938 919 13,52% 16,56%
17-05-2008 781 262 12,66% 14,83%
24-05-2008 835 884 10,64% 11,87%
31-05-2008 671 037 10,31% 12,47%
21-06-2008 815 141 10,65% 14,89%
28-06-2008 841 280 11,30% 12,66%
średnia 1111535 13,00% 15,60%


"Strzał w 10!" okazał się o wiele mniej popularny od "Milionerów", których w TVN oglądało w tym samym czasie średnio 2,04 mln widzów. Więcej osób przed telewizory przyciągnęły także TVP1 (1,83 mln widzów) i TVP2, którą oglądało wtedy przeciętnie 1,28 mln widzów.

Stacja AMR AMR % SHR %
TVN 2 037 555 5,68% 23,74%
TVP1 1 828 383 5,09% 21,30%
TVP2 1 278 009 3,56% 14,89%
Polsat - Strzał w 10! 1 111 535 3,10% 13,00%


"Strzał w 10!" oglądały głównie kobiety, osoby po między 35. a 39.i po 45. roku życia oraz mieszkańcy małych i dużych miast.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 46,37% 96

Kobiety 53,63% 103
Wiek 4- 9 3,53% 57

10- 15 6,40% 84

16 - 19 6,01% 97

20 - 24 7,25% 82

25 - 29 6,03% 71

30 - 34 5,91% 75

35 - 39 7,33% 109

40 - 44 5,85% 89

45 - 49 9,82% 127

50 - 54 10,01% 122

55 - 59 11,21% 156

60+ 20,65% 112
Wlk.miasta Wieś 36,70% 95

< 50 tys. 26,06% 110

50-100 tys. 8,49% 95

100-200 tys. 10,87% 136

> 200 tys. 17,89% 86
Zawód Top management 6,02% 73

Pracownicy szczebla średniego 9,45% 70

Pracownicy fizyczni i rolnicy 22,32% 114

Emeryci 32,86% 127

Inne 29,35% 89
Wykształcenie Podstawowe 53,58% 121

Średnie 28,42% 94

Wyższe 8,07% 68

Inne 9,93% 72


Od końca marca Polsat zarobił cennikowo dzięki reklamom emitowanym przy teleturnieju 1,29 mln zł.

Kolejne odcinki "Strzału w 10!" mają pojawić się na antenie Polsatu jesienią. Program produkuje ATM Grupa.

Dołącz do dyskusji: Teleturniej 'Strzał w 10!' przegrał z 'Milionerami'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl