SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trzecia edycja 'Tańca z gwiazdami' rekordowa

Co niedzielę "Taniec z gwiazdami" oglądało średnio 6,7 mln osób. 25 mln zł zarobiła z reklam telewizja TVN.

Według danych AGB Nielsen Media Research niedzielny finał trzeciej edycji „Tańca z gwiazdami” oglądało 7,4 mln widzów (udział stacji TVN wyniósł w tym czasie 43,6%), czyli o 342 tysiące widzów mniej, niż finał drugiej edycji. Zwycięzcą został Rafał Mroczek z partnerką Anetą Piotrowską.

Tegoroczna edycja od początku emisji cieszyła się ogromnym zainteresowaniem widzów. Średnia oglądalność wyniosła 6,7 mln. Dla porównania drugą edycję oglądało 5 mln widzów, pierwszą 3,4 mln.

 

III edycja
Total Individuals Age(16 - 49)
Date AMR SHR % SHR %
14-05-2006 7 401 241 43,63% 44,94%
07-05-2006 6 656 151 39,83% 43,40%
30-04-2006 6 020 520 37,73% 40,27%
23-04-2006 6 613 159 38,60% 41,70%
16-04-2006 5 397 241 32,74% 30,37%
09-04-2006 6 740 146 38,55% 38,60%
26-03-2006 7 096 456 38,49% 41,64%
19-03-2006 7 247 603 38,67% 40,59%
12-03-2006 6 997 775 39,30% 41,27%
05-03-2006 6 895 176 37,63% 39,43%
Średnia 6 743 493 38,63% 40,35%

 

II edycja
Total Individuals Total Individuals Age(16 - 49)
Date AMR SHR % SHR %
04-12-2005 7743241 44,15% 46,51%
27-11-2005 5938148 34,70% 36,10%
20-11-2005 5650915 33,12% 35,62%
13-11-2005 4876285 28,68% 30,74%
06-11-2005 4812545 27,94% 29,40%
30-10-2005 4311679 27,59% 29,73%
16-10-2005 4158432 24,38% 26,72%
02-10-2005 4047240 24,76% 25,79%
18-09-2005 4069941 25,71% 27,56%
11-09-2005 4363854 28,88% 31,77%
Średnia 5001238 30,19% 32,21%

 

I edycja
Total Individuals Total Individuals Age(16 - 49)
Date AMR SHR % SHR %
04-06-2005 3879102 28,37% 26,32%
28-05-2005 2901281 23,08% 23,71%
21-05-2005 3425985 25,64% 23,71%
14-05-2005 3391588 23,89% 22,49%
07-05-2005 3360527 21,81% 21,24%
30-04-2005 3341743 24,29% 23,09%
23-04-2005 3631027 24,61% 24,60%
16-04-2005 2889087 19,87% 20,66%
Średnia 3375275 24,06% 23,32%

Wpływy  z reklam i plansz sponsorskich wokół głównych wydań „Tańca z gwiazdami” wyniosły 25 mln zł (kwoty brutto bez uwzględnienia rabatów). Na drugiej edycji stacja zarobiła 18 mln, na pierwszej 8 mln zł.

Trzecia edycja programu przyciągnęła przed telewizory głównie kobiety (62%), a także widzów w wieku 25-29 lat, 35 – 39 lat oraz powyżej 45 roku życia. Większość z nich pochodzi z małych, średnich i dużych miast, posiada wykształcenie średnie i wyższe.

 

Profile Header Profile Details ADH %
Sex Males 38,25%
Sex Females 61,75%
Age 4 - 9 3,33%
Age 10 - 15 6,77%
Age 16 - 19 3,82%
Age 20 - 24 5,45%
Age 25 - 29 9,22%
Age 30 - 34 6,92%
Age 35 - 39 7,56%
Age 40 - 44 6,73%
Age 45 - 49 9,14%
Age 50 - 54 10,99%
Age 55 - 59 9,49%
Age 60+ 20,57%
City size Rural 26,58%
City size < 50 tys. 26,35%
City size 50-100 tys. 10,40%
City size 100-200 tys. 11,81%
City size > 200 tys. 24,86%
Profession Top management 9,63%
Profession Medium level 15,61%
Profession Workers & farmers 15,37%
Profession Retired 33,40%
Profession Others 25,99%
Education Low 39,40%
Education Secondary 34,85%
Education High 15,64%
Education Other 10,11%

TVN przygotowuje już czwartą edycję programu „Taniec z gwiazdami”, który na antenie stacji pojawi się po wakacjach.

Dołącz do dyskusji: Trzecia edycja 'Tańca z gwiazdami' rekordowa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl