SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Seriale TVP hitami tygodnia

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów zajął Polsat. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 21 do 27 września 2015 roku zmniejszył się o 0,07 pkt. proc. do 12,02 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie spadł o 0,08 pkt. proc. i wyniósł 11,89 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,41 proc., po wzroście o 0,01 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,88 proc.; w dół o 0,17 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

14.09 - 20.09.2015 r.

21.09 - 27.09.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

730 466

12,09%

753 758

12,02%

2

TVP1

723 512

11,97%

745 653

11,89%

3

TVN

689 111

11,40%

715 492

11,41%

4

TVP2

547 176

9,05%

556 430

8,88%

5

TV4

221 748

3,67%

225 103

3,59%

6

TVN7

187 336

3,10%

215 149

3,43%

7

TVP INFO

198 397

3,28%

203 540

3,25%

8

TV PULS

170 846

2,83%

196 656

3,14%

9

TVN24

191 473

3,17%

185 035

2,95%

10

Puls 2

97 147

1,61%

98 599

1,57%

11

TVP Seriale

86 108

1,42%

96 833

1,54%

12

TTV - Twoja Telewizja

88 643

1,47%

93 653

1,49%

13

Polsat Sport

48 042

0,79%

89 432

1,43%

14

Polsat2

80 320

1,33%

86 536

1,38%

15

TV6

71 104

1,18%

72 385

1,15%

16

TVP Rozrywka

69 375

1,15%

71 149

1,13%

17

TVP Regionalna

68 744

1,14%

65 861

1,05%

18

Polsat News

58 431

0,97%

64 417

1,03%

19

Polsat Sport News

38 237

0,63%

60 483

0,96%

20

TVP Historia

38 219

0,63%

45 068

0,72%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) nowym liderem został TVN, który tydzień wcześniej był drugi. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,68 pkt. proc. do 13,99 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,04 pkt. proc. do 13,51 proc.

Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,02 proc., po wzroście o 0,12 proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 0,59 pkt. proc. do 7,52 proc.).

Wszyscy 16-49

14.09 - 20.09.2015 r.

21.09 - 27.09.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVN

326 810

13,31%

354 873

13,99%

2

Polsat

332 759

13,55%

342 852

13,51%

3

TVP1

193 929

7,90%

203 398

8,02%

4

TVP2

199 147

8,11%

190 854

7,52%

5

TV4

96 536

3,93%

100 983

3,98%

6

TV PULS

82 809

3,37%

99 942

3,94%

7

TVN7

86 066

3,51%

93 123

3,67%

8

TVN24

54 240

2,21%

51 537

2,03%

9

TTV - Twoja Telewizja

43 286

1,76%

45 519

1,79%

10

Puls 2

46 236

1,88%

45 091

1,78%

11

TVP Seriale

39 287

1,60%

43 796

1,73%

12

Polsat2

26 716

1,09%

35 801

1,41%

13

TVP INFO

36 280

1,48%

35 755

1,41%

14

TV6

36 604

1,49%

35 147

1,39%

15

Polsat Sport

15 813

0,64%

31 195

1,23%

16

TVP Rozrywka

28 600

1,16%

28 694

1,13%

17

Polo TV

30 184

1,23%

25 190

0,99%

18

TVN Style

21 487

0,88%

24 079

0,95%

19

Polsat Film

13 705

0,56%

19 720

0,78%

20

TVN Turbo

17 325

0,71%

19 144

0,75%

 

Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Seriale TVP hitami tygodnia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl