SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP 2: program Beaty Pawlikowskiej przegrał z konkurencją

Prowadzony przez Beatę Pawlikowską show „Zagadkowa blondynka”, który jesienią pokazywała Dwójka, oglądało mniej widzów niż programy nadawane w tym czasie przez głównych konkurentów TVP 2.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność „Zagadkowej blondynki” wyniosła 1,78 mln osób, co dało stacji 12,60 proc. udziału w  grupie wszystkich widzów i 11,12 proc. w komercyjnej 16-49.

Program w październiku br. nadawany był w piątki o 19.05 i notował wtedy udział w grupie 4+ wynoszący niewiele mniej lub niewiele ponad 11 proc. W listopadzie emisja została przeniesiona na taką samą godzinę w sobotę i wtedy udział wzrósł, bo kształtował się już powyżej ok. 13. proc.

W paśmie emisji „Zagadkowej blondynki” Dwójka przegrywała ze wszystkimi swoimi konkurentami. Liderem w tym czasie była stacja TVN, która nadawała „Fakty”, „Sport”, „Pogodę” i „Uwagę!”, co dawało jej 25,19 proc. udziału w rynku. Dalej uplasowały się: TVP 1 („Wieczorynka”, „Wiadomości”; 22,37 proc.) i Polsat („Wydarzenia”, „Synowie”; 15,29 proc.)

Wpływy z reklam nadanych przy programie wyniosły 3,3 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Dane telemetryczne pokazują, iż ”Zagadkową blondynkę” oglądały najchętniej kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Na razie nie zapadła decyzja, czy wiosną na antenie TVP 2 pojawi się kolejna edycja programu.
 

Oglądalność „Zagadkowej blondynki” odcinek po odcinku

Zagadkowa blondynka

Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
02-10-2009 1 480 816 11,27% 11,82%
09-10-2009 1 487 418 11,11% 10,84%
16-10-2009 1 552 782 10,93% 9,88%
23-10-2009 1 484 897 10,98% 9,82%
30-10-2009 1 720 606 11,96% 10,76%
07-11-2009 1 919 605 12,96% 10,86%
14-11-2009 2 092 578 14,39% 11,41%
21-11-2009 2 024 055 13,90% 10,80%
28-11-2009 1 862 571 13,62% 12,16%
05-12-2009 1 913 522 13,17% 11,30%
12-12-2009 1 950 477 13,57% 11,56%
19-12-2009 2 008 522 13,75% 12,32%
średnia 1 779 347 12,60% 11,12%



Widownia show na tle konkurencji

Zagadkowa blondynka na tle konkurencji
Stacja AMR SHR %
TVN 3 557 421 25,19%
TVP 1 3 159 165 22,37%
Polsat 2 159 075 15,29%
TVP 2 – Zagadkowa blondynka 1 779 347 12,60%



Profil widowni programu

Zagadkowa blondynka ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 38,65% 80

Kobiety 61,35% 118
Wiek 4-9 1,93% 32

10-15 3,19% 43

16 - 19 3,13% 52

20 - 24 3,69% 43

25 - 29 3,84% 44

30 - 34 4,38% 55

35 - 39 4,96% 72

40 - 44 5,64% 87

45 - 49 9,02% 122

50 - 54 11,35% 137

55 - 59 13,22% 177

60+ 35,66% 188
Wlk. miasta Wieś 47,38% 121

< 50 tys. 21,36% 90

50-100 tys. 8,12% 96

100-200 tys. 6,64% 84

> 200 tys. 16,50% 80
Zawód Top management 4,50% 57

Pracownicy średniego szczebla 11,08% 78

Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,99% 96

Emeryci 49,26% 186

Inni 15,16% 50
Wykształcenie Podstawowe 57,67% 128

Średnie 28,35% 94

Wyższe 8,86% 78

Inne 5,12% 38

Dołącz do dyskusji: TVP 2: program Beaty Pawlikowskiej przegrał z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl