SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP 2: 'Tak to leciało' straciło nieco widzów

Trzecia edycja teleturnieju muzycznego "Tak to leciało!", który Dwójka emituje w niedzielne wieczory, ma nieco mniej widzów niż emitowana w ub.r. pierwsza seria programu. W czasie emisji show TVP 2 cieszy się mniejszą popularnością niż TVP 1 i TVN, ale wygrywa z Polsatem.

Średnia oglądalność ośmiu pierwszych wydań trzeciej serii programu "Tak to leciało!" (emisja w niedziele o 19.05) wyniosła 3,07 mln osób, co dało nadającej show stacji 20,46 proc. udziału w grupie 4+ i 22,33 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. pierwsza seria teleturnieju miała nieco więcej widzów - oglądało ją średnio 3,33 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 22,85 proc. i 22,87 proc.

W czasie emisji "Tak to leciało!" TVP 2 jest stacją trzeciego wyboru, minimalnie przegrywając z zajmującą drugie miejsce TVP 1, która nadaje w tym czasie "Wieczorynkę" i "Wiadomości" i ma 20,99 proc. udziału w rynku. Liderem pasma jest TVN ("Fakty", "Sport", "Pogoda" i "Uwaga!"; 22,05 proc.). Gorzej od Dwójki radzi sobie Polsat ("Wydarzenia", "Sport", "Pogoda", "Kudłaty i Scooby-Doo na tropie" ; 12,67 proc.).

Z danych telemetrycznych wynika, że program oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku powyżej 40. lat, mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniem podstawowym.

Widownia "Tak to leciało!" odcinek po odcinku

ttlodcinki



Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
ttlkonkurencja


Profil widowni "Tak to leciało!"
ttlprofil

Dołącz do dyskusji: TVP 2: 'Tak to leciało' straciło nieco widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl