SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1 liderem w długi weekend majowy - w dół TVN i Polsat

Telewizja TVP1 awansowała w zeszłym tygodniu na pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 najlepsza była TVN przed Telewizją Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 30 kwietnia do 6 maja br. została TVP1 - jej udział jednak spadł z 14,89 proc. do 14,67 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce spadła TVN, której udział w rynku spadł o 1,15 pkt. proc. do 14,31 proc. Na trzeciej pozycji znalazła się TVP2 (13,50 proc., wzrost o 1,11 pkt. proc.) a na czwartej Polsat (13,46 proc., spadek o 1,20 pkt. proc.).

NAM 23.04 - 29.04 30.04 - 06.05
Lp. Stacja Udziały (%) Udziały (%)
1 TVP1 14,89% 14,67%
2 TVN 15,46% 14,31%
3 TVP2 12,39% 13,50%
4 Polsat 14,66% 13,46%
5 TVP INFO [TVP3] 3,67% 3,70%
6 TVN24 3,00% 2,56%
7 TV4 2,57% 2,56%
8 TVN7 [RTL7] 2,39% 2,25%
9 TV PULS [PULS] 2,07% 1,98%
10 Polsat Sport 0,62% 1,23%
11 Polsat2 1,26% 1,20%
12 Kino Polska 0,79% 1,03%
13 Disney Channel 0,85% 0,85%
14 Disney XD 0,64% 0,81%
15 Polsat News 0,88% 0,81%
16 Cartoon Network 0,80% 0,80%
17 AXN 0,75% 0,79%
18 Eurosport 0,78% 0,71%
19 MiniMini 0,52% 0,69%
20 TVN Style 0,60% 0,67%

 
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera znalazła się TVN, która straciła 1,30 pkt. proc. do 15,60 proc. udziału. Za TVN znalazła się Telewizja Polsat z wynikiem na poziomie 14,73 proc. po spadku o 1,55 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVP2 (11,63 proc., wzrost o 1,23 pkt. proc.).

NAM 23.04 - 29.04 30.04 - 06.05
Lp. Stacja Udziały (%) Udziały (%)
1 TVN 16,90% 15,60%
2 Polsat 16,27% 14,73%
3 TVP2 10,40% 11,63%
4 TVP1 11,11% 11,33%
5 TV4 2,90% 3,02%
6 TVN7 [RTL7] 2,71% 2,48%
7 TVP INFO [TVP3] 2,00% 2,24%
8 TV PULS [PULS] 2,13% 2,10%
9 TVN24 2,05% 1,86%
10 Polsat2 1,38% 1,28%
11 Kino Polska 0,92% 1,21%
12 Polsat Sport 0,66% 1,01%
13 Discovery 1,01% 1,00%
14 Comedy Central 0,84% 0,97%
15 TVN Turbo 0,91% 0,92%
16 VIVA Polska 0,81% 0,86%
17 AXN 0,87% 0,80%
18 TVN Style 0,82% 0,80%
19 TLC 0,75% 0,75%
20 MiniMini 0,60% 0,74%


  
Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się serial "M jak miłość".

Lp. Data Stacja Program Oglądalność 4+ 
1 30-04-2012 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 6555839
2 06-05-2012 TVP1 RANCZO /SER.KOM.POL./ 6461324
3 04-05-2012 TVP2 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ 5064095
4 06-05-2012 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 4792101
5 06-05-2012 TVP1 PROGNOZA POGODY 4648620
6 03-05-2012 TVP1 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ 4574311
7 06-05-2012 TVN FAKTY 4079136
8 01-05-2012 TVP2 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ 4018042
9 30-04-2012 TVP2 KULISY SERIALU M JAK MILOSC  3980298
10 06-05-2012 TVP1 WIADOMOSCI 3973123
11 05-05-2012 TVP1 GOL T-MOBILE EKSTRAKLASA /MAG.PIL.POL./ 3480557
12 06-05-2012 TVN PROGNOZA POGODY 3453597
13 05-05-2012 TVP1 KOMISARZ ALEX /SER.KRYM.POL/ 3430833
14 06-05-2012 TVN UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ 3412123
15 03-05-2012 TVP1 TELEEXPRESS 3382881

  
     
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 30.04-06.05.2012 - grupa 16-49

Lp. Data Stacja Program Ogląd. 16-49
1 30-04-2012 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 2294290
2 06-05-2012 TVP1 RANCZO /SER.KOM.POL./ 1950592
3 03-05-2012 TVN KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./ 1616645
4 06-05-2012 TVN SUROWI RODZICE /PROG.PORAD.POL./ 1576291
5 04-05-2012 TVP2 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ 1487118
6 03-05-2012 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 1485256
7 30-04-2012 TVP2 KULISY SERIALU M JAK MILOSC  1482981
8 06-05-2012 Polsat MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./ 1473778
9 01-05-2012 TVN PRZEPIS NA ZYCIE /SER.KOM.OBYCZ.POL./ 1457948
10 06-05-2012 TVN FAKTY 1442217
11 06-05-2012 TVN PROGNOZA POGODY 1433071
12 03-05-2012 TVP2 PLOCKA NOC KABARETOWA 1432461
13 30-04-2012 Polsat FURIA /FILM THR.USA W.BRYT./ 1422249
14 06-05-2012 TVP1 PROGNOZA POGODY 1410047
15 06-05-2012 TVN UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ 1395343

 
 

Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem w długi weekend majowy - w dół TVN i Polsat

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zzzzzzzzzzzzzz
A to wszystko dzięki misji: spoko-koko?
0 0
odpowiedź
User
Korespondent z Zamku Wildstein
Ta, po takim sukcesie będziemy kontynuować jedynie słuszną linię UDeckiej nomenklatury. Pozostaje rozstrzygnąć czy dać więcej koko czy więcej spoko. Main subject na najbliższe kolegium.
0 0
odpowiedź
User
bgee
Tvp1 na czwartym miejscu w grupie 16-49. Koko-spoko!
0 0
odpowiedź