SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Tina'

W grudniu 2008 trzy z pięciu tygodników poradnikowych miały niższą sprzedaż niż w analogicznym okresie 2007 r. Najwięcej zyskał tygodnik "Naj" (G+J Polska), ale w rankingu znalazł się dopiero na czwartym miejscu. Liderem była "Tina" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem "Tiny" w grudniu 2008 r. wyniosła 399 641 egz. i była o 7 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż w grudniu 2008 r. w porównaniu do grudnia 2007 r. spadła o 10 proc. do 322 380 egz.

Dopiero na pozycji czwartej znalazł się tygodnik "Naj" (G+J Polska) - wzrost sprzedaży o 35 proc. do 267 223 egz. - który pod koniec czerwca 2008 przeszedł relaunch i obniżył cenę do 1 zł (początkowo do 0,50 zł).

grudzień


2008

2007

ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 524951 399641 569 624 427 941
Chwila dla Ciebie 453508 322380 494 592 358 783
Przyjaciółka 440392 277185 488 637 320 145
Naj 537933 267223 394 975 197 485
Pani Domu 463867 262315 461 667 256 771


Porównanie sprzedaży z grudnia 2008 r. do sprzedaży z listopada 2008 r. pokazuje, że najwięcej zyskała "Tina".

2008


grudzień

listopad

ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 524951 399641 469 399 275 074
Chwila dla Ciebie 453508 322380 458 031 329 504
Przyjaciółka 440392 277185 416 710 217 469
Naj 537933 267223 534 103 308 614
Pani Domu 463867 262315 494 338 258 581

Dołącz do dyskusji: Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Tina'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl