SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko „Fun Club” na plusie wśród pism młodzieżowych. „Bravo” liderem sprzedaży

W lutym 2014 roku pozycja lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych należała do dwutygodnika „Bravo”, który zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Fun Club”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2014 roku wyniosła 120 931 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 25,73 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 17,39 proc. do poziomu 71 760 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Z kolei na ostatnią lokatę podium spadł, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 21,55 proc. do 62 417 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się o 0,07 proc. i wyniosła 54 212 egz.

ZKDP

luty

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

179 927

120 931

120 931

219 904

162 830

162 830

Fun Club

104 986

71 760

71 760

109 949

61 132

61 132

Bravo Girl

99 925

62 417

62 417

114 885

79 561

79 561

Twist

99 945

54 212

54 212

109 984

54 248

54 248


W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 21,59 proc.) pochwalić się mógł „Twist”.  Natomiast najwięcej stracił tutaj miesięcznik „Bravo Girl” - było to 3,66 proc.

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

179 927

120 931

120 931

185 964

121 551

121 551

Fun Club

104 986

71 760

71 760

104 889

66 473

66 473

Bravo Girl

99 925

62 417

62 417

99 957

64 790

64 790

Twist

99 945

54 212

54 212

99 987

44 585

44 585

Dołącz do dyskusji: Tylko „Fun Club” na plusie wśród pism młodzieżowych. „Bravo” liderem sprzedaży

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotrek
Ścierwo nic więcej. Debile kupuje takie pisemka.
0 0
odpowiedź