SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko “Logo” zyskało”, “Men's Health” stracił najwięcej

Prawie wszystkie lifestylowe miesięczniki dla mężczyzn zanotowały w styczniu 2011 roku spadki sprzedaży. Największy z nich dotknął magazynu “Men's Health”, a zyskał jedynie miesięcznik “Logo”.

Liderem pozostał “Playboy” (Marquard Media Polska). Jego rozpowszechnianie płatne razem w styczniu br. wyniosło 76 946  egz. i było o 11,23 proc. niższe niż rok wcześniej  – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 72 894 egz., czyli o 15,3 proc. niższym niż w styczniu ub.r.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w styczniu 2011 roku wyniosło 65 257 egz., co oznacza spadek o  15,85 proc. - największy w rankingu.

Czwarte miejsce zajął magazyn lifestylowo-shoppingowy “Logo” (Agora SA), który jako jedyny zyskał w zestawieniu. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 6,68 proc. do 61 967 egz.

Dalej, na ostatniej pozycji, uplasował się poświęcony gadżetom miesięcznik “Stuff” (Ginza Media Group), który zadebiutował na rynku we wrześniu ub.r., a przez ZKDP jest monitorowany od listopada ub.r. Średnie rozpowszechnianie płatne styczniowego wydania tego pisma wyniosło 17 203 egz.

Wirtualnemedia.pl styczeń
2011 2010
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
Playboy 76 946 86 681
CKM  72 894 86 064
Men's Health Edycja Polska 65 257 77 551
Logo 61 967 58 085
Stuff 17 203 -
 
Forbes. Profit 44 463 42 827


W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największy wzrost rozpowszechniania płatnego razem zanotował “Playboy” (o 61,87 proc.), a stracił jedynie “CKM” (7,29 proc.). 

Wirtualnemedia.pl styczeń grudzień
2011 2010
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
Playboy 76 946 47 535
CKM 72 894 78 626
Men's Health Edycja Polska 65 257 57 775
Logo 61 967 48 445
Stuff 17 203 10 859
 
Forbes. Profit 44 463 37 590


 

Dołącz do dyskusji: Tylko “Logo” zyskało”, “Men's Health” stracił najwięcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
022
Może warto zauważyć, że styczniowy "Men's Health" w ub. roku był dwa miesiące w sprzedaży (podwójne wydanie, styczeń-luty), a teraz tylko miesiąc, więc autor notatki porównuje różne rzeczywistości (w kategorii spadek sprzedaży). Już nie wspomnę o tym, że wszystkie styczniowe magazyny z tej grupy - za wyjątkiem "Men's Health"! - zawierały dodatki (DVD, plakat, nawigacja). Mam wrażenie, że bez tych informacji obraz zmian w sprzedaży jest raczej pozbawiony poznawczego sensu.
0 0
odpowiedź