SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko „Przyjaciółka” zyskała wśród dwutygodników poradnikowych

W lutym 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”, która zanotowała jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lutym 2014 roku wyniosła 394 764 egz. i w porównaniu do lutego 2013 roku wzrosła o 1,52 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 8,25 proc. do 323 931 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 237 400 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 22,61 proc.

Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 178 143 egz., po spadku w skali roku o 22,29 proc.

Wirtualnemedia.pl

luty

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

454 000

394 764

394 764

498 838

388 843

388 843

Tina

414 885

323 931

323 931

479 897

353 055

353 055

Pani Domu

326 570

237 491

237 400

353 965

306 857

306 766

Naj

244 946

178 143

178 143

352 426

229 240

229 240


W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 18,28 proc.) pochwalić się mogła „Pani Domu”. Z kolei najwięcej stracił w tym ujęciu „Naj” - było to 31,23 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

454 000

394 764

394 764

470 945

390 780

390 780

Tina

414 885

323 931

323 931

424 400

338 027

338 027

Pani Domu

326 570

237 491

237 400

249 103

200 808

200 717

Naj

244 946

178 143

178 143

304 993

259 048

259 048


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Tylko „Przyjaciółka” zyskała wśród dwutygodników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl