SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Universal McCann obniża prognozę wzrostu nakładów na reklamę

Dom mediowy Universal McCann jako kolejny obniżył prognozę wzrostu światowych wydatków reklamowych w bieżącym roku.

W swoim raporcie Universal McCann zakłada, że nakłady na reklamę na całym świecie zwiększą się w bieżącym roku o 4,4 procenta. W grudniu ubiegłego roku dom mediowy zakładał tutaj wzrost o 4,6 procenta - informuje serwis Brand Republic.

Autor raportu Bob Coen (pełniący funkcję wiceprezesa i dyrektora ds. prognoz w należącej do Universal McCann agencji Magna) znacząco obniżył również prognozę odnośnie tegorocznego wzrostu wydatków reklamowych w USA: z 3,7 do 2 procent.

Coen spodziewa się, że w większości krajów o rozwiniętej gospodarce wzrost będzie skromny i mniej więcej na takim samym poziomie jak w USA.

Pozytywne wieści nadchodzą za to z rynków rozwijających się, takich jak Chiny, Rosja, Indie i Brazylia, dzięki którym światowe wydatki na reklamę poza USA zwiększą się w bieżącym roku o 6,3 procenta.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Universal McCann obniża prognozę wzrostu nakładów na reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl