SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VII Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie

Telewizja Polsat po raz siódmy organizuje akcję Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dzięki niej, pieniądze zebrane z reklam nadanych 6 grudnia br. przed głównymi "Wydarzeniami", otrzymają potrzebujące dzieci - podopieczni Fundacji Polsat.

Wysokość kwoty, jaką reklamodawcy przekażą na rzecz chorych dzieci, zależeć będzie od tego, ile osób obejrzy blok. Jego widownia obliczona zostanie na podstawie danych telemetrycznych Nielsen Audience Measurement.

W zeszłym roku Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało średnio 5,9 mln widzów, co dało Fundacji Polsat kwotę wynoszącą  1,3 mln zł. W sumie przez sześć lat organizowania akcji zebrano ok. 4,8 mln zł. Pieniądze te zostały w całości przekazane na leczenie i rehabilitację dzieci.


Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęca spot z udziałem Krzysztofa Kowalewskiego, który występuje w nim w roli Świętego Mikołaja. W reklamie pojawiają się też aktorki Aneta Zając i Aleksandra Szwed oraz szef “Wydarzeń” Jarosław Gugała. Spot emitowany jest od poniedziałku w głównym Polsacie i na jego kanałach tematycznych. Akcja promowana jest też m.in. na serwisie ipla.pl oraz na profilu na Facebooku. Koncepty kreatywne kampanii przygotowane zostały przez Polsat i Re:define, natomiast kreację prasową opracowała agencja Focus Media Group.

Dołącz do dyskusji: VII Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
nawet w polsacie maja ludzkie odruchy?
0 0
odpowiedź
User
arkadiusz
a czy wirtualnemedia.pl wiedzą czy TVP2 organizuje kolejną edycję I ty możesz zostać Świętym Mikołajem w tym roku ?
0 0
odpowiedź