SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VIII Mikołajkowy Blok Reklamowy w telewizji i w internecie (wideo)

Polsat po raz ósmy organizuje akcję Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dzięki niej, pieniądze zebrane z reklam nadanych 6 grudnia przed "Wydarzeniami", otrzymają podopieczni Fundacji Polsat. Po raz pierwszy akcja odbędzie się też w internecie.

Wysokość kwoty, jaką reklamodawcy przekażą na rzecz chorych dzieci, zależeć będzie od tego, ile osób obejrzy blok. Jego widownia obliczona zostanie na podstawie danych telemetrycznych Nielsen Audience Measurement.

W tym roku po raz pierwszy poza Polsatem we wtorek 6 grudnia o godz. 18.45 Mikołajkowy Blok Reklamowy emitowany będzie też w ramach aplikacji internetowej ipla. Widownia reklam w internecie doliczona zostanie do widowni telewizyjnej, określając wartość ostatecznej kwoty, która otrzymają podopieczni Fundacji Polsat.

Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcają cztery spoty z udziałem Krzysztofa Kowalewskiego, który występuje w nich w roli Świętego Mikołaja i szefa “Wydarzeń” Jarosławy Gugały. W spotach pojawiają się materiały o przedstawicielach różnych zawodów, szykujących się do oglądania Bloków, przygotowane przez dziennikarzy “Wydarzeń”: Monikę Zalewską, Piotra Czecha, Grzegorza Kępkę oraz Monikę Miller z Polsat News.





Spoty emitowane są od wtorku 22 listopada br. w głównym Polsacie, w kanale Polsat News, a także w ipli. Zostały przygotowane w całości przez nadawcę.


W zeszłym roku Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało średnio 6,18 mln widzów, co dało Fundacji Polsat kwotę wynoszącą ok 1,59 mln zł. (więcej na ten temat). W sumie przez siedem lat organizowania akcji zebrano prawie 6,5 mln zł. Pieniądze te zostały w całości przekazane na leczenie i rehabilitację dzieci.

Dołącz do dyskusji: VIII Mikołajkowy Blok Reklamowy w telewizji i w internecie (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ech
Świąteczna reklama kawy Jacobs ale ta z lat poprzednich,Whiskas oraz Coca-cola-najlepsze reklamy na święta.CZEMU JACOBS ZMIENILI -TERAZ JEST O WIELE SŁABSZA.
0 0
odpowiedź
User
ox
Osobiście uważam że to ściema. Chociaż pod pozorem szczytnej akcji bo: 1. Jak niby sprawdzą ile osób faktycznie ogląda tą audycję? 2. Twierdzą że samo oglądanie pomaga dzieciom - to przecież śmieszne, czyżby w telewizorach były zamontowane urządzenia monitorujące oglądalność ? 3. Kampania reklamowa też jest prowadzona w dziwny sposób, np. spot reklamowy z żołnierzami (pierwszy film ) jeden telewizor i chyba ze 30 tu wojaków - jak w takiej sytuacji zmierzyć oglądalność ? Nie ma znaczenia czy kampanie obejrzy 30 czy 300 wojaków. Na platformach cyfrowych jest możliwe sprawdzenie oglądalności więc abonentom tych usług sugerował bym włączyć o wskazanej godzinie tv i tuner na tym kanale i udać się na kolację do drugiego pomieszczenia. Wygląda mi to na próbę zapędzenia lemingów przed telewizor aby wtłaczać im do głów reklamy.
0 0
odpowiedź
User
franc
Moim zdaniem nikt dla samych dzieci tego nie robi, ot tak z odruchu serca. Przede wszystkim zarobi Polsat. Oficjalnie zarobili i przekazali 6,5 mln zł, ciekawe ile zarobili nieoficjalnie. Ale sam fakt że pomagają zasługuje na uznanie.
0 0
odpowiedź