SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Vogue Polska" uruchamia aplikację mobilną

Magazyn "Vogue Polska" (Visteria) zaprezentował aplikację mobilną, która ma być rozszerzoną wersją Vogue.pl. Dostępna jest w wersji darmowej oraz premium dla prenumeratorów - z dostępem m.in. do podcastów i dodatkowych treści.

Aplikacja "Vogue Polska" dostępna jest w dwóch wariantach - część z treści jest ogólnodostępna, a część zarezerwowana dla prenumeratorów pisma.

- Od początku chcieliśmy, żeby była to wartość dodana do online’u „Vogue’a", stąd też do aplikacji trafiają dodatkowe treści, których na stronie nie ma. Taką nowością są na przykład podcasty, które realizujemy we współpracy ze Storytel. Wierzę, że mogą być doskonałym uzupełnieniem tekstów i wideo, które proponujemy naszym odbiorcom. Marzy mi się, żeby aplikacja „Vogue Polska” była codziennym towarzyszem: jako źródło inspiracji, miejsce, gdzie można upolować rabat na upragnione zakupy, sprawdzić horoskop lub przepis na sezonowe danie, przeczytać wyjątkowy wywiad z zagranicznej edycji magazynu, zapisać się na spotkanie z ulubionym projektantem mody lub posłuchać rozmowy z autorem książki, której fragmenty dostępne są tuż obok - komentuje Hanna Rydlewska, dyrektor działu digital „Vogue Polska”.

Dla prenumeratorów podcasty i dodatkowe treści

W wersji dla wszystkich użytkowników znajdują się treści z Vogue.pl, lookbooki prezentujące kolekcje marek mody, biżuteryjnych, urodowych i wnętrzarskich, fragmenty książek, przepisy kulinarne, tygodniowy horoskop, zdjęcia zza kulis pokazów mody, rabaty i konkursy.

Z kolei prenumeratorzy tytułu zyskują mają dostęp do treści premium: podcastów, wybranych artykułów z zagranicznych edycji „Vogue’a”, bonusów, rabatów, konkursów. Dodatkowo mogą czytać wybrane artykułów na wyłączność z wyprzedzeniem o dobę (najpierw będą dostępne w aplikacji, a następnie 24 godziny później w Vogue.pl) oraz dostęp do spersonalizowanego cyfrowego archiwum „Vogue Polska”.

Podcasty jakie będą dostępne w aplikacji to: „Depesza Niedenthala” - felietony o nowościach ze świata mody, ocenianych i komentowanych przez redaktora naczelnego „Vogue Polska”, Filipa Niedenthala; „Ciało ma głos” – audycja Hanny Rydlewskiej o seksie i psychologii; „Kolacja z książką” - Izy Bartosz, redaktor naczelnej wydawnictwa Osnova, z postaciami kultury; „Tydzień w popkulturze” redaktorki Vogue.pl Ani Konieczyńskiej. Oferta podcastów ma być z czasem rozwijana.

Nowością dla czytelnika ma być także możliwość poruszenia telefonem podczas korzystania z aplikacji, a automatycznie zaproponuje nowe treści, które będą dopasowane do zainteresowań i przeglądanych tematów.

Aplikację "Vogue Polska" można pobrać z AppStore lub GooglePlay.

Agata Wojtczak w Vogue Polska

Od października do zespołu Vogue.pl dołączyła Agata Wojtczak, która wcześniej przez ponad 5 lat była w zespole Elle.pl. Odpowiada m.in. za tworzenie treści do aplikacji i koordynowanie dostępnych w niej artykułów.

Vogue Polska to dwudziesta trzecia edycja magazynu na całym świecie. Wydawcą „Vogue Polska” jest spółka Visteria założona przez Kasię Kulczyk.

Spółka Vistera w ub.r. zanotowała 19,64 mln zł wpływów sprzedażowych, 25,23 mln zł kosztów operacyjnych i 5,63 mln zł straty netto.