SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telezakupy sprzed lat reklamują „W lesie dziś nie zaśnie nikt” na Netfliksie (wideo)

Netflix opublikował spot reklamujący film „W lesie dziś nie zaśnie nikt”, który udostępniono na platformie w zeszły piątek. Klip nawiązuje do stylistyki telezakupów.

W spocie występuje Wojciech Mecwaldowski, który w filmie „W lesie dziś nie zaśnie nikt” gra kierownika obozu Adrenalina, do którego przyjeżdżają główni bohaterowie. Mecwaldowski na tle scenerii znanej z filmu pokazuje zalety pobytu w tym obozie.

Spot jest utrzymany w konwencji reklam z początku lat 90.: ma słabą jakość obrazu i dźwięku oraz archaiczne efekty wizualne.

Kochani rodzice, przyślijcie siekiery. Obóz Adrenalina zaprasza!

Opublikowany przez Netflix Poniedziałek, 23 marca 2020

„W lesie dziś nie zaśnie nikt” na Netfliksie z powodu koronawirusa

Akcja „W lesie dziś nie zaśnie nikt” opowiada o grupie nastolatków uzależnionych od technologii, którzy trafiają na obóz offline. - Wspólna wędrówka po lasach bez dostępu do smartfonów nie zakończy się jednak tak, jak zaplanowali to organizatorzy. Będą musieli zawalczyć o prawdziwe życie z czymś, czego nie widzieli nawet w najciemniejszych zakamarkach internetu. W obliczu czyhającego w lesie śmiertelnego niebezpieczeństwa odkryją, czym jest prawdziwa przyjaźń, miłość i poświęcenie - czytamy w zapowiedzi.

„W lesie dziś nie zaśnie nikt” jest promowany jako pierwszy polski horror typu slasher. W filmie grają m.in. Julia Wieniawa, Michał Lupa, Wiktoria Gąsiewska, Stanisław Cywka, Sebastian Dela, Gabriela Muskała, Mirosław Zbrojewicz, Piotr Cyrwus i Olaf Lubaszenko.

 

„W lesie dziś nie zaśnie nikt” na Netfliksie jest dostępny od minionego piątku. Pierwotnie film miał 13 marca trafić do kin, ale dzień wcześniej kina w całym kraju zostały zamknięte z powodu epidemii koronawirusa.

O takiej formie dystrybucji filmu zdecydowali jego producent Akson Studio i dystrybutor Next Film. Po udostępnieniu na Netfliksie „W lesie dziś nie zaśnie nikt”  nie będzie już pokazywany w kinach. - To wyjątkowa sytuacja, która nigdy nie miała miejsca i nie oczekujemy, że stanie się standardem - przekazał Next Film portalowi Wirtualnemedia.pl.

W związku z epidemią koronawirusa do płatnych ofert serwisów VoD szybko trafiła też „Sala samobójców. Hejter”. Film miał premierę kinową 6 marca, był wyświetlany w kinach do 11 marca.

Według badania Gemius/PBI w styczniu br. Netflix miał w Polsce 4,79 mln użytkowników i 71,2 mln odsłon, w obu tych statystykach był liderem wśród serwisów VoD.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.

Globalnie w czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa wzrosła o 8,76 mln do 167,09 mln. Platforma zanotowała 5,47 mld dolarów wpływów i 587 mln dolarów zysku netto. W USA pozyskała jedynie 420 tys. nowych klientów (wobec 1,53 mln rok wcześniej), co uzasadnia rosnącą konkurencją. Podkreśla też, że „Wiedźmin” okazał się najpopularniejszym z pierwszych sezonów jej seriali.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: Telezakupy sprzed lat reklamują „W lesie dziś nie zaśnie nikt” na Netfliksie (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AS
Chała pierwszej wody, Maliny gwarantowane ;)
0 0
odpowiedź