SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W Polsacie reklamy droższe o 6 procent

W styczniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 6 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy serialach „Kości” i „CSI Miami” oraz poniedziałkowych „Mega Hitach”.

Najdroższy w styczniowej ofercie reklamowej Polsatu jest pierwszy blok w trakcie premierowych odcinków „Kości”, emitowanych w niedziele po 22:00. 30-sekundowa reklama o tej porze kosztuje 28,4 tys. zł. Za inne spoty pokazywane przy tym serialu trzeba zapłacić od 22,1 do 25,5 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty dotyczą reklam 30-sekundowych). Rok temu spoty przy „Kościach” –emitowanych także w niedzielne wieczory, nawet trochę wcześniej – kosztowały od 21,8 do 23,8 tys. zł.

Nieco tańsze w styczniowym cenniku Polsatu są reklamy przy innym amerykańskim serialu kryminalnym – „CSI Miami”, którego dwa odcinki są nadawane bezpośrednio przed „Kośćmi”. Na spot w tym paśmie trzeba wydać od 18,7 do 27,9 tys. zł. W styczniu br. Polsat pokazywał tylko powtórki „CSI Miami” (we wtorki późnym wieczorem). Natomiast w czwartkowym prime timie po 20:00 nadawane były nowe odcinki „CSI: Kryminalnych zagadek Nowego Jorku”, przy których reklamy kosztowały od 15,1 do 21,1 tys. zł.

Z kolei za reklamę przy filmie w poniedziałkowym cyklu „Mega Hit” trzeba zapłacić najmniej 12,8 tys. zł, a maksymalnie – 28 tys. zł. Rok temu cena spotu w tym paśmie wynosiła od 11,4 do 24,5 tys. zł. Najdroższe reklamy przy filmach familijnych emitowanych w piątki po 20:00 kosztują 26,9 tys. zł, czyli o 3,6 tys. zł więcej niż rok temu.

Natomiast spot emitowany ok. 18:30 w przerwie nowego odcinka „Pierwszej miłości” kosztuje obecnie od 20,3 do 24,3 tys. zł. W ofercie ze stycznia br. za najdroższą reklamę przy tym serialu trzeba było zapłacić 19,1 tys. zł. Z kolei cena spotu przy nowym odcinku „Świata według Kiepskich” wynosi teraz 20,9 tys. zł (rok temu serial był emitowany w inne dni i o innej porze).

W wieczornym paśmie informacyjnym Polsatu najdroższe są reklamy przed serwisem sportowym – maksymalnie trzeba za nie zapłacić 20,5 tys. zł, czyli 1,7 tys. więcej niż przed rokiem, a najmniej – 12,3 tys. zł. Ceny spotów przed głównym wydaniem „Wydarzeń” wynoszą od 8,2 do 18,3 tys. zł, a przed prognozą pogody – od 12,8 do 19,3 tys. zł.

Ogółem reklamy w cenniku Polsatu na styczeń są przeciętnie o 6 proc. droższe niż rok temu. Tym samym Polsat jako jedyny z głównych kanałów telewizyjnych podniósł swój styczniowy cennik reklamowy. W ofercie TVN na przyszły miesiąc reklamy są bowiem o 6 proc. tańsze niż przed rokiem (więcej na ten temat), a w cenniku TVP – o 15 proc. tańsze (więcej).

Dołącz do dyskusji: W Polsacie reklamy droższe o 6 procent

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szkodliwe media - nie
Gdybym był reklamodawcą (...) starałbym się nie zamieszczać reklam na kanałach Grupy Cyfrowy Polsat, moim zdaniem te stacje prezentują zawsze niski poziom, większość ich oferty programowej, to totalne głupoty (...) które tylko wpływają negatywnie na umysł człowieka (...) najlepiej oglądać jak najmniej tego wszystkiego, co oferują media (...) przede wszystkim takie głupoty jakie znajdziemy na kanałach Grupy Cyfrowy Polsat (...) pomimo tego smutnego wniosku, Polsat ma wszędzie najwięcej reklam, to nic że prezentują niski poziom swojej oferty programowej, reklamy muszą być (...) może lepiej gdybyście reklamodawcy przestalibyście reklamować się w tej głupiej stacji telewizyjnej (...) będzie to tym bardziej świadczyć o waszej mądrości i może takie głupie media w końcu z nikną z rynku...
0 0
odpowiedź
User
nick-t
i głośniejsze o 60%
0 0
odpowiedź