SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Waglewscy, Możdżer, Janerka i Spięty w spocie Męskiego Grania Żywca (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca cykl koncertów Żywiec Męskie Granie. Akcję przygotowały firmy Just, Platige Image, Opus i OMD Macroscope.

Głównym elementem kampanii reklamującej Żywiec Męskie Granie jest spot, w którym pojawiają się artyści występujący w tym cyklu koncertowym: Wojciech i Bartosz Waglewscy, Leszek Możdżer, Lech Janerka i Spięty z zespołu Lao Che. W reklamie są pokazywani na tle animowanej scenerii przedstawiającej różne instrumenty i przedmioty związane z muzyką.

Spot wyreżyserował Tomasz Bagiński wraz z zespołem z Platige Image, a wyprodukował dom produkcyjny Opus. To pierwsza reklama telewizyjna Żywca oparta na animacji 3D.


Spot oprócz telewizji (największe kanały ogólnopolskie) jest też emitowany w internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Macroscope.

Dołącz do dyskusji: Waglewscy, Możdżer, Janerka i Spięty w spocie Męskiego Grania Żywca (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl