SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Większość konsumentów woli nowe produkty od znanych marek

60% globalnych respondentów woli kupować nowe produkty znanych im marek, aniżeli próbować zupełnie nowych marek - wynika z badania firmy Nielsen.

Badanie wykazało, że 60% respondentów woli poczekać z zakupem nowego produktu do momentu, aż okaże się on sukcesem.

Z kolei 40% globalnych respondentów deklaruje, że w znacznym stopniu popiera lokalne produkty.

 


77% globalnych respondentów twierdzi też, że rekomendacje od rodziny i przyjaciół są najbardziej przekonującym źródłem informacji o nowym produkcie.

70% polskich respondentów lubi, gdy producenci oferują nowe produkty, ale już tylko co trzeci jest skłonny zapłacić za niego wyższą cenę.

Badanie konsumenckie zostało przeprowadzone przez firmę Nielsen drogą internetową w dniach 10 sierpnia - 7 września 2012 r. na grupie ponad 29.000 respondentów w 58 krajach.

Dołącz do dyskusji: Większość konsumentów woli nowe produkty od znanych marek

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
??
tytuł wpisu chyba powinien brzmieć: "większość konsumentów woli znane produkty od nowych marek"? Czy nie?
0 0
odpowiedź
User
??
aha - przepraszam. Musiałam się mocno zastanowić, ale teraz zrozumiałam zamysł autora dotyczący tytułu. Brzmi trochę dwuznacznie.
0 0
odpowiedź
User
A
"Badanie konsumenckie zostało przeprowadzone przez firmę Nielsen drogą internetową" dobrze że nie drogą polną :D
0 0
odpowiedź