SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wielkanoc 2008 r.: TVN zyskała najwięcej, duży spadek Polsatu

Najchętniej oglądanym programem podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych był serial "M jak miłość". Najpopularniejszym kanałem okazała się TVP 1, ale spośród czterech głównych stacji w porównaniu do ub. r. udziały poprawiła jedynie telewizja TVN, a najwięcej stracił Polsat.

Nadany 24 marca odcinek "M jak miłość" obejrzało 7,05 mln widzów, a udział TVP 2 w czasie jego nadawania wyniósł 40,37 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Drugie miejsce zajął serial "Ranczo", który 23 marca w TVP 1 oglądało 6,34 mln (udział 39,54 proc.), natomiast na trzecim miejscu z oglądalnością wynoszącą 6 mln widzów i udziałem na poziomie 44,07 proc. uplasował się nadany drugiego dnia Świąt w Jedynce teleturniej "Jaka to melodia?".

Stacja Data Program AMR SHR %
TVP2 24-03-2008 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 7 046 188 40,37%
TVP1 23-03-2008 RANCZO /SER.KOM.POL./ 6 340 373 39,54%
TVP1 24-03-2008 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ 6 005 528 44,07%
TVP1 23-03-2008 SPORT /SERWIS SPORT./ 5 396 682 35,56%
TVP1 23-03-2008 MISTRZOSTWA EUROPY W PLYWANIU /SPORT/ 5 338 302 34,99%
TVP1 24-03-2008 TELEEXPRESS 5 271 612 38,70%
TVN 24-03-2008 FAKTY 4 810 379 32,59%
TVP1 23-03-2008 PROGNOZA POGODY 4 797 213 31,03%
TVP1 24-03-2008 WIADOMOSCI 4 593 244 29,15%
TVP1 24-03-2008 KRONIKA MISTRZOSTW EUROPY W PLYWANIU 4 560 614 27,13%
TVP2 23-03-2008 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ 4 395 877 36,41%
TVN 23-03-2008 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ 4 222 470 27,06%
TVN 24-03-2008 MADAGASKAR /FILM ANIM.USA/ 4 165 881 24,55%
TVP2 23-03-2008 TAK TO LECIALO /PROG.ROZR./ 4 140 643 28,64%
TVP1 24-03-2008 RYCERZE Z SZANGHAJU
/FILM.KOM.USA.W.BRYT.CZECHY/
4 101 927 25,46%


Najwięcej widzów oglądających telewizję w Święta (22 - 24 marca br.) przyciągnęła stacja TVP 1, której średni udział w rynku wyniósł w tych dniach 22,48 proc. W porównaniu z zeszłym rokiem Jedynka stracił jednak 0,23 pkt. proc. Na drugim miejscu znalazła się TVN (19,12 proc. udziału, wzrost o 1,66 pkt. proc.), na trzecim - TVP 2 (18,17 proc. udziału, spadek o 0,94 pkt. proc.), a na czwartym - Polsat (14,75 proc. udziału, spadek o 5,42 pkt. proc.).

Wszyscy 4+


SHR % SHR % SHR % SHR %
Stacja 22-03-2008 23-03-2008 24-03-2008 średnia
TVP1 23,57% 22,34% 21,72% 22,48%
TVN 18,61% 18,52% 20,13% 19,12%
TVP2 13,77% 19,45% 20,57% 18,17%
Polsat 16,19% 16,07% 12,26% 14,75%
TVP INFO 3,24% 3,15% 3,77% 3,39%
TVN7 2,21% 2,23% 2,20% 2,21%
TV4 1,75% 2,09% 2,18% 2,02%
TVN24 2,00% 1,37% 1,70% 1,67%


Podczas tegorocznej Wielkanocy (22 - 24 marca br.) statystyczny Polak spędził średnio przed telewizorem 5 godz. i 17 min., czyli 3 min. mniej niż w 2007 roku.

Dołącz do dyskusji: Wielkanoc 2008 r.: TVN zyskała najwięcej, duży spadek Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl