SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wielkie Korzyściobranie” ponownie dla stałych klientów Plusa

Ruszyła druga odsłona promocji „Wielkie Korzyściobranie” skierowanej do stałych klientów sieci Plus. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Young & Rubicam Brands i OMD.

W ramach promocji „Wielkie Korzyściobranie” stali klienci Plusa mogą za różne aktywności zbierać „plusy”, a następnie wymieniać je na pakiety minut, a także zdobywać nagrody rzeczowe w cotygodniowych losowaniach. Akcja jest skierowana zarówno do osób prywatnych, jak i firm korzystających z usług tej sieci.

Promocję – której pierwsza odsłona została zrealizowana w ubiegłym roku – wspierają od początku czerwca działania reklamowe w radiu oraz salonach Plusa (animacje na ekranach plazmowych, plakaty, ulotki, wyklejki na witryny, hangery, zaproszenia do akcji dołączane do faktur). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam Brands, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: „Wielkie Korzyściobranie” ponownie dla stałych klientów Plusa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mom
A gdzie korzyściobranie dla użytkowników simplusa którzy utrzymują numer niezmiennie nawet od 7 lat? Nikt nie pamięta bo to margines i wielki Plus ma to w dupie.
0 0
odpowiedź