SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Widownia „Wojennych dziewczyn” rośnie z odcinka na odcinek. TVP1 liderem

Trzeci sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” ogląda średnio 2,21 mln osób, minimalnie mniej niż gromadziła druga edycja wiosną ub.r. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia.

Agnieszka Kaczorowska Agnieszka Kaczorowska

Misyjny serial „Wojenne dziewczyny” nadawany jest na antenie Jedynki w niedziele o godz. 20.15, począwszy od 8 września 2019 roku. Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność trzeciego sezonu produkcji wyniosła 2,21 mln widzów. Przełożyło się to na 14,13 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,23 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Serial notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,92 mln osób, drugi - 2,26 mln, a trzeci - 2,44 mln.

Produkcja notuje minimalnie niższą widownię ale wyższe udziały względem drugiej edycji cyklu emitowanego wiosną ub.r. Po trzech tygodniach gromadził on średnio 2,26 mln widzów, co przełożyło się na 14,04 proc. udziału w grupie 4+, 8,08 proc. w grupie 16-49 oraz 10,60 proc. w grupie 16-59.

Z kolei pokazywany jesienią ub.r. w tym samym paśmie serial „Drogi wolności” śledziło 1,92 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 12,36 proc., 6,35 proc. i 8,62 proc. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/drogi-wolnosci-ogladalnosc-tvp1-wiceliderem

TVP1 w paśmie emisji serialu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN, który pokazujący reality-show „MasterChef”, a jego udział kształtuje się na poziomie 11,36 proc. „Wielką czwórkę” uzupełniają: Polsat („Kabaret na żywo”; 9,28 proc.) i TVP2 (gł. „The Wall. Wygraj Marzenia” i „Opole na bis”; 3,90 proc).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem też jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka. Z kolei w grupie 16-59 pierwszy też jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: TVP1, Polsat i TVP2.

Głównymi bohaterkami 13-odcinkowego serialu „Wojenne dziewczyny” są trzy młode kobiety - Irka, Ewka i Marysia, które walczyły z niemieckim okupantem. Każda z dziewczyn wywodzi się z innego środowiska: Irka pochodzi z inteligenckiej rodziny, Ewka ze środowiska drobnych przestępców, a Marysia jest córką bogatego żydowskiego przemysłowca z Łodzi. Ich losy łączą się w okupowanej Warszawie.

W drugim sezonie w postacie trzech głównych bohaterek ponownie wcielają się trzy aktorki młodego pokolenia: Aleksandra Pisula (Marysia), Marta Mazurek (Irka) i Vanessa Aleksander (Ewa).

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Dołącz do dyskusji: Widownia „Wojennych dziewczyn” rośnie z odcinka na odcinek. TVP1 liderem

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mirka
Sympatycznych, niezobowiązujący serial
33 12
odpowiedź
User
Nie lubię TVP
Kolejny gnioty i nuda ale słabe wątki TVP kto to ogląda ?
0 0
odpowiedź
User
Nie lubię TVP
Kolejny gnioty i nuda ale słabe wątki TVP kto to ogląda ?
0 0
odpowiedź