SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Worldcom PR Group wzmacnia marketing

Corinna Voss z niemieckiej agencji HBI dołączyła do zarządu Worldcom PR Group.

Voss będzie odpowiedzialna za rozwój działań marketingowych na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (Worldcom jest reprezentowany w Polsce przez Glaubicz Garwolińska Consultants).

Worldcom PR Group, wiodąca światowa sieć niezależnych firm doradztwa PR, którą w Polsce reprezentuje Glaubicz Garwolińska Consultants, wzmocniła zarząd w regionie EMEA. Do zespołu dołączyła Corinna Voss, dyrektor generalny agencji HBI International PR & MarCom z Monachium. Voss będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie działań marketingowych wspierających ekspansję Worldcom PR Group w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, a także za zapewnienie w tym regionie spójnego wizerunku sieci.

Worldcom PR Group ma w tym regionie już 25 agencji. W najbliższej przyszłości planowana jest dalsza ekspansja sieci, zwłaszcza w szybko rozwijających się regionach Bliskiego Wschodu i Afryki. Dlatego zarząd, pod kierownictwem Diego Biasi, zdecydował o powiększeniu zespołu zarządzających o osobę bezpośrednio odpowiedzialną za marketing, która usprawni proces pozyskiwania nowych partnerów i klientów.
Niemiecka agencja HBI kieruje biurem prasowym Worldcom PR Group na region EMEA, dlatego Voss była idealną kandydatką, aby powierzyć jej prowadzenie działań marketingowych, równocześnie z działaniami PR.

Worldcom PR Group ma 101 przedstawicielstw w 134 miastach na całym świecie. Grupa istnieje od 1988 r.

Dołącz do dyskusji: Worldcom PR Group wzmacnia marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl