SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wprost”, „Twój Styl” i „Świat Kobiety”: dwa razy więcej z reklam

Polskie magazyny styczniu br. cennikowo zarobiły z reklam 15,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Wpływy „Wprost”, „Twojego Stylu” i „Świata Kobiety” wzrosły o 100 proc.

Dane Kantar Media (Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że wśród polskich magazynów w styczniu br. najwięcej z reklam cennikowo zarobił „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), osiągając przychody o 74 proc. wyższe niż rok wcześniej. W styczniu ub.r. liderem pod tym względem był „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), ale w styczniu br. zarobił tylko minimalnie więcej, przez co spadł w zestawieniu na 4. miejsce.

Kilka czasopism zanotowało wzrosty cennikowych wpływów reklamowych w skali roku sięgające 100 proc. I tak „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) „na papierze” zarobił  106 proc. więcej, „Wprost” (AWR Wprost) – 93 proc. więcej, a „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) – 120 proc. więcej.

Mniejsze wzrosty przychodów z reklam zanotowały „Viva!” (Edipresse Polska) i „Olivia” (Marquard Media Polska) – odpowiednio 17 i 7 proc. Natomiast „Claudia”(G+J Polska) i „Elle” (Grupę Burda) zarobiły mniej niż przed rokiem – odpowiednio o 16 i 8 proc.

Łączne przychody reklamowe magazynów w styczniu br. były o 15,6 proc. wyższe niż rok wcześniej. Przypomnijmy, że w ub.r. czasopisma zarobiły z reklam 0,4 proc. więcej niż rok wcześniej, a liderem wpływów był „Newsweek Polska” (szczegółowe informacje na ten temat).

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
  I.2011 I.2010
Tele Tydzień 8 952 010 zł 5 133 456 zł
Twój Styl 7 151 720 zł 3 463 458 zł
Wprost 6 487 590 zł 3 365 914 zł
Newsweek Polska 6 173 380 zł 6 169 453 zł
Świat Kobiety 3 930 905 zł 1 783 975 zł
Polityka 3 691 800 zł 5 198 000 zł
Claudia 2 842 450 zł 3 360 013 zł
Viva! 2 613 700 zł 2 226 617 zł
Olivia 2 555 206 zł 2 377 516 zł
Elle 2 475 775 zł 2 691 999 zł
monitorowane tytuły razem 155 636 172 zł 134 653 270 zł


 

Dołącz do dyskusji: „Wprost”, „Twój Styl” i „Świat Kobiety”: dwa razy więcej z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mefisto
A od kiedy to Twój Styl jest w Axel Springer??
0 0
odpowiedź
User
Belzebub
Może jakaś pogłębiona analiza związana z podwyżkami cenników......?
Czy tak sobie po prostu piszemy i nie myślimy co chcemy przez to powiedzieć?
0 0
odpowiedź
User
Kaśka B.
Kurcze, szukałam informacji o Unilever i przekierowało mnie tutaj,,,,a interesuję się (śledzę z uwagą :) ) nowy pomysł : rama.pl.
Jakoś nie czuję tego typu reklamy .....
0 0
odpowiedź