SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów straciły, najwięcej „Logo”

W kwietniu br. wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży w porównaniu do kwietnia ub.r. Najwięcej stracił „Logo”, a najmniej będący liderem „Men's Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika "Men's Health" (Motor-Presse Polska) wyniosła w kwietniu br. 58 093 egz. Tytuł ten względem analogicznego miesiąca ub.r. stracił 6,40 proc.

Na pozycji drugiej znalazł się „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmalała o 11,18 proc. do 54 813 egz. Ostatnie miejsce na podium należało do miesięcznika “Playboy” (Marquard Media Polska), który awansował z pozycji czwartej. Zanotował on spadek o 7,30 proc. do 42 488 egz.

W zestawieniu najwięcej, bo aż 12,56 proc., stracił plasujący się na ostatnim miejscu miesięcznik “Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 40 588 egz. a tytuł zajmował trzecią lokatę. Ostatnio, aby zahamować spadek sprzedaży tytułu, wydawca obniżył „Logo” o 3 zł (więcej na ten temat).

Wirtualnemedia.pl kwiecień
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 58093 62064
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 54813 61713
Playboy 42488 45832
Logo 40588 46420
 
Forbes. Profit 30767 28264


Jednak w kwietniu br. w porównaniu do marca br. wszystkie magazyny lifestylowe zanotowały wzrosty, a najwięcej zyskał „CKM” - aż 31,50 proc.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP kwiecień marzec
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 58093 58089
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 54813 41683
Playboy 42488 42436
Logo 40588 37437
 
Forbes. Profit 30767 39802

Dołącz do dyskusji: Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów straciły, najwięcej „Logo”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Posh
Może czas najwyższy, by dostosować licencjonowane magazyny i ich nieudolne polskie odpowiedniki do realiów rynku? Hmm?
0 0
odpowiedź
User
vitec
A to Logo jest w segmencie dla panów? Bo myśłałem, że dla gejów głównie?
0 0
odpowiedź
User
szczur
tytul "....najwięcej Logo" oraz okladka Mens Healtha obok, co za profeska
0 0
odpowiedź