SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wszystko przed nami” przegrało z konkurencją, 17 mln zł z reklam

Nowy serial TVP1 „Wszystko przed nami” oglądało jesienią br. 1,53 mln widzów, co dało stacji dopiero czwarte miejsce w rynku. Produkcja obniżyła też widownię Jedynki o 850 tys. osób, a z reklam przyniosła 17,2 mln zł.

Serial „Wszystko przed nami” nadawano w ramówce jesiennej od poniedziałku do czwartku o 18.20. Pokazane w okresie od 24 września do 19 grudnia br. odcinki śledziło średnio 1,53 mln osób, co przełożyło się na 12,01 proc. udziału w grupie 4+ i tylko 8,06 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najchętniej oglądany odcinek telenoweli wyemitowano 23 października br. - zobaczyło go 1,78 mln widzów.

W tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. TVP1 miała wyższe wyniki oglądalności. Oglądało ją bowiem 2,38 mln osób przy udziałach odpowiednio wynoszących 18,65 proc. i 12,76 proc.

>>> „Galeria” straciła 300 tys. widzów i znika na miesiąc

Jedynka w paśmie emisji “Wszystko przed nami” zajmowała dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat nadający w tym czasie serial „Pierwsza miłość”, który osiągał 19,92 proc. udziału. Drugie miejsce zajmowała stacja TVN („Ukryta prawda”;
19,83 proc.), a trzecie - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 14,63 proc.). Wśród widzów w grupie komercyjnej kolejność stacji był taka sama, z tym że liderujący Polsat miał jeszcze większą przewagę.

Pokazane jesienią br. 50 odcinków „Wszystko przed nami” przyniosło Telewizji Polskiej 17,2 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Główni bohaterowie telenoweli to młodzi ludzie, którzy po okresie pracy w Mediolanie, wrócili do Lublina, gdzie założyli hostel i bar. W serialu grają m.in. Aleksy Komorowski, Michał Malinowski, Julia Pogrebińska i Piotr Nowak. Reżyserem jest Piotr Wereśniak, a kierownikiem literackim - Ilona Łepkowska. Za produkcję wykonawczą odpowiada firma Artrama.


serial "Wszystko przed nami", fot. TVP

Kolejne dwa odcinki „Wszystko przed nami” pokazane zostaną w TVP1 w środę 2 stycznia br. o 18.20 i 18.45. Natomiast od 8 stycznia br. serial emitowany będzie we wtorki o 21.20 i 21.45.


Top 3 odcinki „Wszystko przed nami”

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Polsat 2 538 030 19,92% 26,58%
TVN 2 526 481 19,83% 18,59%
TVP2 1 864 175 14,63% 10,47%
TVP1 - WPN 1 530 156 12,01% 8,06%



Widownia telenoweli na tle konkurencji

Data Wszyscy 4+
AMR SHR %
23-10-2012 1 782 335 13,94%
05-11-2012 1 758 811 12,66%
27-11-2012 1 740 371 12,78%

 

 


 

Dołącz do dyskusji: „Wszystko przed nami” przegrało z konkurencją, 17 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tadlowaty
I co z tego? Wielkie halo! Przegrał to przegrał. Zarząd TVP jest jak poprzedni zarząd PZPN. Wszyscy wokół czują, że śmierdzi, ale Braunowi pachnie fiołkami. Wszyscy mówią, że się pali, a Zalewski twierdzi, że się dogrzewają. Wszyscy widzą głodowanie, a Piwowar mówi, że to taka dieta. Ta cała ferajna z Radziszewskim, Godlewskim, Karśką, Sandakiem i Kapustą bawią się naprawdę świetnie. Po co im psujecie przezwę świąteczną takimi jadowitymi tekstami?
0 0
odpowiedź
User
Janek
Nie znam serialu, ale jak słyszę, że robił go Wereśniak, to mi wystarczy za rekomendację.
0 0
odpowiedź
User
kicia
mogą sobie to gówno nadawać nawet w porze dziennika a i tak ogladalnosci nie będzie miał większej...Łepkowska na emeryturę!!!!!
0 0
odpowiedź