SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wysoka sprzedaży 'CKM' i 'Logo'

Miesięcznik 'CKM' zdecydowanym liderem sprzedaży wśród miesięczników dla mężczyzn.

 'CKM' miał w maju sprzedaż ogółem na poziomie 93 885 egz. (o prawie 50 proc. więcej niż w maju 2005 roku) – wynika z danych ZKDP.

Na drugim miejscu znalazła się polska edycja "Playboy" , a na trzecim – ”Men’s Health Polska”.

 

maj

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 93885 65063
Playboy 61380 61695
Men’s Health Polska 58506 58592

Dobry wynik zanotował shoppingowy magazyn Agory 'Logo' (miesięcznik od marca, wcześniej kwartalnik), który w maju osiągnął sprzedaż 138 361 egz. (rok wcześniej 133 971). 
 
dane za kwiecień 2006

Dołącz do dyskusji: Wysoka sprzedaży 'CKM' i 'Logo'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl