Zespół Edelman Polska pod nowym kierownictwem
Nowym dyrektorem działu PR konsumenckiego (Consumer PR Unit) w Edelman Polska został Jarosław R. Andruszkiewicz.
Poprzednio J. R. Andruszkiewicz zajmował stanowisko PR & Marketing Managera w Microsoft (w grupie Entertainment & Devices Division). W ostatnich latach pracował za granicą pomagając wejść na rynek europejski największemu australijskiemu operatorowi turystycznemu (Intrepid Travel). Wcześniej był wiceprezesem organizacji pozarządowej (Stowarzyszenie Integracja Przedsiębiorczość Edukacja) i autorem programu Europejska Edukacja Farmaceutów organizowanego pod patronatem Ministra Zdrowia RP.
Doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej i reklamy zdobywał pracując w międzynarodowych agencjach reklamowych (GGK, Young & Rubicam) gdzie odpowiadał za obsługę budżetów reklamowych m.in. Benckiser, CPN (obecnie Orlen), Danone, Kraft Jacobs Suchard, IBM a później doradzał polskim agencjom i ich Klientom, a wśród nich firmom: Bayer, Computerland (dziś Sygnity), Henkel, Colgate-Palmolive, Johnson & Johnson, Pharmacia, Pfizer, Polfa Kutno (IVAX). Karierę rozpoczynał jako dziennikarz Radia ZET i redakcji zagranicznej Obserwatora Codziennego.
Dołącz do dyskusji: Zespół Edelman Polska pod nowym kierownictwem