SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w Polskapresse

Gazety Polskapresse pojawiły się z ujednoliconym dodatkiem Moto Gratka.

Moto Gratka - to wspólna nazwa dodatku ukazującego się w sześciu dziennikach Polskapresse - Dzienniku Bałtyckim, Dzienniku Łódzkim, Dzienniku Zachodnim, Gazecie Krakowskiej, Głosie Wielkopolskim i Słowie Polskim Gazecie Wrocławskiej oraz w tygodnikach mazowieckich Nasze Miasto, który 21 czerwca zadebiutował na rynku.

Każdy tytuł ma wspólna winietę i logo (poza Dziennikiem Bałtyckim). Wszędzie ukazują się wspólne teksty przygotowywane przez redakcję tygodnika Moto Express (Polskapresse oddział Tygodniki). Mają one charakter rynkowo-poradnikowy i skierowane są do kierowców, osób użytkujących samochody, ale też myślących o kupnie, bądź ich sprzedaży. Dodatek zawiera też premiery i nowości, testy i porównania oraz samochody marzeń. Wszystkie teksty znajdują się też na stronie motofakty.pl. Każdy dodatek przygotowywany jest w swoim layoucie i składany w regionie.

Moto Gratka to także ogłoszenia drobne. Nowością jest jednolita prezentacja ogłoszeń. Powstały działy, które mapują się z działami grzbietu głównego. Wszystkie ogłoszenia mają taką samą strukturę treści: marka, rodzaj i pojemność silnika, rocznik, cena, kolor, przebieg, itp.

Moto Gratka ukazuje się w czwartek.

Za reklamy odpowiada Mediatak. Np. reklama w formacie junior page kosztuje według cennika 23 000 zł, cennikowy koszt reklamy pakietu całej strony wynosi 46 000 zł.
Zasięg jednej emisji reklamy w dodatku Moto Gratka wynosi około 1,4 mln czytelników (PBC General, SMG/KRC, I-IV '07).

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Polskapresse

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl