SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Żywiec Bock: akcja ze skrzynką i blogerami, teraz reklamy

Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek piwo Żywiec Bock (Grupa Żywiec). Za akcję - obejmującą zarówno reklamy ATL i BTL, jak też niestandardową akcję z blogerami - odpowiadają firmy PZL, Pride & Glory, Men at Work, OMD Macroscope i Euro RSCG Sensors.

Kampania Żywca Bock - ciemnego, słodowego piwa typu koźlak, które było warzone w początkach istnienia Browaru w Żywcu, a teraz wraca w limitowanej serii z okazji 155-lecia firmy - rozpoczęła się w środę punktualnie o godzinie 15:00. Wtedy najaktywniejsi fani fanpage’u Żywca na Facebooku i znani blogerzy otworzyli skrzynki z butelką tego piwa, wykorzystując do tego kod, który pojawił się na stronie wielkicomeback.pl. W serwisie można było oglądać na żywo wideorelację z tego wydarzenia.


Obecnie trwa zasadnicza część kampanii Żywca Bock, obejmująca prasę („Newsweek”, „Polityka”, „Wprost”, „CKM”, „Playboy”, „Focus”, „National Geographic”, „Gazeta Telewizyjna”), internet (Onet, Interia, Youtube, WP), outdoor oraz punkty sprzedaży. Kreację reklam ATL przygotowała agencja PZL, kreację BTL - Men at Work, działania w internecie prowadzi agencja Pride & Glory, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Macroscope, a za działania PR odpowiada agencja Euro RSCG Sensors. Kampania potrwa do końca stycznia, a sam Żywiec Bock będzie dostępny w sprzedaży do końca lutego.

Dołącz do dyskusji: Żywiec Bock: akcja ze skrzynką i blogerami, teraz reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl