SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

0,01 zł prowizji za obsługę zaproponował ClickAd w przetargu Polskiego Radia

Do przetargu Polskiego Radia na realizację jego kampanii reklamowych w internecie zgłosiły się 4 agencje. Wśród nich agencja ClickAd Interactive, która zaproponowała najniższą spośród wszystkich stawkę - 0,01 zł brutto prowizji za obsługę agencyjną.

Przetarg Polskiego Radia dotyczy realizacji jego kampanii reklamowych w internecie ( z wyłączeniem reklam na Facebooku). Oferty w nim złożyły cztery agencje. Każda z nich zaproponowała w złożonych ofertach, które nadawca upublicznił prowizję za obsługę agencyjną.

ClickAd Interactive zaproponowało prowizję w wysokości 0,01 zł brutto (to 0,0000082 proc. budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową), Digital Kid – 6 150 zł (5 proc. budżetu), Mexad – 1,23 zł (0,001 proc. budżetu) Adrino Mobile – 16040,43 zł (15 proc. budżetu).

Budżet, który Polskie Radio przekaże do obsługi wynosi 851,16 tys. zł brutto.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się planowaniem i przeprowadzaniem kampanii reklamowych (wizerunkowych i produktowych) dla jednostek Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez Polskie Radio. Ich celem ma być m.in. zwiększenie słuchalności audycji nadawcy w kanałach mobilnych i desktopowych.

Z wybraną agencją Polskie Radio będzie pracować do końca 2021 roku.

W ub.r. Polskie Radio zanotowało spadek przychodów o 6,07 proc. do 336,53 mln zł. Nadawca miał 219,32 mln zł z abonamentu rtv i rekompensaty abonamentowej (5,8 proc. mniej niż rok wcześniej), a jego Agencja Reklamy osiągnęła 62,72 mln zł wpływów (po spadku o 7,4 proc.). Spółka zanotowała stratę, ale nie podaje jej wysokości. 

Liderem RMF FM

W 2019 roku średni dzienny zasięg radia wyniósł 72,2 proc., a tygodniowy - 91,2 proc. Z kolei średni dobowy czas słuchania wyniósł 269 minut. Najchętniej słuchaną stacją niezmiennie było RMF FM, a sieć Eska wyprzedziła Jedynkę.

Dołącz do dyskusji: 0,01 zł prowizji za obsługę zaproponował ClickAd w przetargu Polskiego Radia

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rychu
Nikt już tego radia nie traktuje powaznie
odpowiedź
User
buhahaha
Czyli wszystko po staremu. Cenniki swoje,, rabaty swoje, a wypłacane prowizje swoje.
A Klienci zachwyceni, bo w excelu wszystko wygląda super i właściwie panie to te agencje dopłacają do klientów : )))
odpowiedź
User
Obudzony?
Nikt już tego radia nie traktuje powaznie

Rychu - chociaż przeczytaj o czym jest artykuł, zanim zaczniesz jak codziennie walić w rząd, media publiczne, Kaczora Dyktatora i inne takie tam poruszysz wątki . Soros nie przestanie ci płacić jak będziesz wiedział co się dzieje na świecie.
odpowiedź