SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

946 tys. widzów „Magazynu śledczego Anity Gargas”. TVP1 wiceliderem

Program „Magazyn śledczy Anity Gargas” w sezonie 2020/2021 ogląda średnio 946 tys. osób. TVP1 w czasie emisji audycji jest wiceliderem rynku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Anita Gargas, fot. tvpArticle

Premierowe odcinki „Magazynu śledczego Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywane są w czwartkowe wieczory (od lutego br. - około godz. 21.55, w poprzednich miesiącach - o około 22.30-23.00), tuż po „Sprawie dla reportera” Elżbiety Jaworowicz. Średnia widownia premierowych odcinków misyjnej audycji w okresie od 3 września 2020 roku do 8 kwietnia 2021 roku wyniosła 946 tys. osób, co przełożyło się na 8,86 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 4,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,18 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię zgromadził odcinek z 18 marca, który oglądało 1,41 mln widzów.

TVP1 w paśmie nadawania „Magazynu śledczego Anity Gargas” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 10,62 proc., nadająca w tym czasie gł. filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (6,15 proc.; gł. filmy fabularne i „Love Island. Wyspa miłości”), a czwarta - TVP2 (5,63 proc.; różne audycje, gł. seriale fabularne).

Wśród widzów w grupie 16-49 telewizyjna Jedynka jest czwarta, a w 16-59 - trzecia.

W „Magazynie śledczym Anity Gargas” emitowane są reportaże o charakterze śledczym, opatrzone komentarzem autorki.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Dołącz do dyskusji: 946 tys. widzów „Magazynu śledczego Anity Gargas”. TVP1 wiceliderem

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl