SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adam Kornacki i Adam Klimek z TVN Turbo w kampanii OtoMoto

Dyskusje fanów motoryzacji to motyw przewodni najnowszej kampanii serwisu motoryzacyjnego OtoMoto.pl (należącego do Grupy OLX). Akcję przygotowały FCB Bridge2Fun, F25, UM i Mediabrands Studios.

Co skrzypi pod maską auta - sworzeń czy tuleja? Jaki samochód lepiej kupić? Te i inne pytania towarzyszą bohaterom pierwszych spotów przygotowanych na potrzeby kampanii reklamowej serwisu OtoMoto. Do udziału w niej zaproszono dziennikarzy z tematycznego kanału TVN Turbo - Adama Kornackiego i Adama Klimka.

Spot będzie można obejrzeć na antenie wszystkich największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych w prime-time. Ponadto staną się też główną osią kampanii digitalowej, która obejmie m.in. media społecznościowe, serwisy internetowe i aplikacje związane z branżą motoryzacyjną.

- Chcemy pozostawić  oglądającego z przekonaniem, że świat motoryzacji jest niezwykle zróżnicowany, pełen kolorytu i emocji, potrafi dać wiele frajdy, mimo że przenikają się w nim różne opinie. Finalnie jednak wspólnym mianownikiem i miejscem odpowiedzi na wszystkie dylematy i pytania jest właśnie OTOMOTO - mówi Sebastian Starczewski, head of marketing OtoMoto.pl.

Za kreacją i realizacją kampanii stoi agencja FCB Bridge2Fun z domem produkcyjnym F25, a zakupem mediów i współpracą z ambasadorami dom mediowy UM i Mediabrands Studios (IPG Mediabrands).

Dołącz do dyskusji: Adam Kornacki i Adam Klimek z TVN Turbo w kampanii OtoMoto

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Normalny Facet
Motory, samochody z wybebeszonymi "performensowymi" tłumikami, awionetki, motolotnie, quady, piły, kosiarki, dmuchawy, sekatory spalinowe, skutery wodne i motorówki - całe to tałatajstwo generujące uciążliwy i niepotrzebny hałas powinno zostać przetopione na łyżeczki.
odpowiedź
User
hmmm
Motory, samochody z wybebeszonymi "performensowymi" tłumikami, awionetki, motolotnie, quady, piły, kosiarki, dmuchawy, sekatory spalinowe, skutery wodne i motorówki - całe to tałatajstwo generujące uciążliwy i niepotrzebny hałas powinno zostać przetopione na łyżeczki.


wtf?
odpowiedź
User
Ap
Branża reklamowa znanych "znawców" motoryzacji schodzi na psy bo pośrednio zaczynają promować szroty i dziuple.... w reklamie ogólnoolskiej co wy nato...?
odpowiedź